مرجع خبری پرسپولیس : حسین ماهینی پس از امضای قرارداد داخلی با پرسپولیس، روز شنبه برای ثبت قرارداد راهی هیئت فوتبال استان تهران می شود.

 

به همین بهانه در حاشیه تمرین تیم ملی دقایقی با مدافع راست فصل آینده پرسپولیس هم کلام شدیم تا از آرزوهایش با پیراهن پرسپولیس پس از پیوستن به این تیم برایمان سخن بگوید.

 

 

* تو را باید هافبک راست جدید پرسپولیس بدانیم یا دفاع راست؟

_ آنطور که در صحبت ها مطرح شد قرار است در پست تخصصی خودم یعنی مدافع راست بازی کنم.

 

* چه شد که تصمیم گرفتی به پرسپولیس بپیوندی؟

_ غیر از پرسپولیس از استقلال و سپاهان هم پیشنهاد داشتم ولی می خواستم فوتبالم را در تهران دنبال کنم. حقیقتش را بخواهید من در یک خانواده پرسپولیسی بزرگ شدم و همیشه دوست داشتم روزی در این تیم بازی کنم. وقتی پیشنهاد این تیم به من رسید با خودم گفتم باید در پرسپولیس بازی کنم و از اینکه به آرزویم رسیدم بسیار خوشحالم. از طرفی بازی کردن برای مصطفی دنیزلی در تیمی که سردار رویانیان مدیر آن است یک افتخار محسوب می شود.

 

* اما باید با یک نام بزرگ فوتبال ایران در پست دفاع راست مبارزه کنی، مهدی مهدوی کیا!

_ مبارزه نه، من از روزی که فوتبال را شروع کردم، مهدی مهدوی کیا را در پست دفاع راست به عنوان الگوی خودم انتخاب کردم. ایشان نیازی به تعریف و تمجید های من ندارد، می توانم به راحتی با ایشان رفاقت و رقابت کنم و افتخار می کنم که می توانم در پرسپولیس با الگوی ورزشی ام برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کنم.

 

* الگوی خارجی هم داری؟

_ من عاشق بازی فیلیپ لام کاپیتان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان هستم، به طور کلی باید بگویم علاقه زیادی به بایرن مونیخ، تیم ملی آلمان و رئال مادرید دارم !

 

* پرسپولیس سال های زیادی است که یک مدافع راست بزرگ نداشته است، چه تضمینی وجود دارد که تو بتوانی این ضعف را مرتغع کنی؟

_ من برای موفقیت به پرسپولیس آمده ام. گرچه فوتبال قابل پیش بینی نیست اما هر چه در توان دارم می گذارم تا در تیم جدیدم موفق باشم. می توانید کارنامه و عملکرد من را در ذوب آهن و استقلال بررسی کنید.

 

* تو به همراه شهاب گردان و محمد قاضی به پرسپولیس آمدی، این یعنی هماهنگی تاکتیکی بیشتر میان شما؟

_ بله ما درک تاکتیکی خوبی از هم داریم و مثلث ذوبی ها در پرسپولیس چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می کنند. البته شهاب و محمد یکسال بیشتر از من در ذوب آهن بازی کردند اما من با آن ها کاملا هماهنگ هستم به طوری که وقتی در چشم هم نگاه می کنیم متوجه می شویم چه کاری باید در زمین انجام دهیم، این موضوعی است که می تواند به پرسپولیس هم کمک کند. البته با دیگر بازیکنان هم به سرعت هماهنگ می شوم به خصوص که با برخی از آن ها در اردوی تیم ملی همبازی بوده ام.

 

* حالا در پرسپولیس قرار است چه شماره ای را به تن کنی؟

_ 2 شماره را خیلی دوست دارم، اولی 20 است و دومی 13. البته به این دلیل که علیرضا نورمحمدی در پرسپولیس مانده بعید است شماره اش را به من بدهد، به همین دلیل شماره 13 را به تن خواهم کرد. من خرافاتی نیستم که از این شماره بدم بیاید، در تیم ملی هم شماره 13 را می پوشم و برایم خوش یمن است امیدوارم در پرسپولیس هم همینطور باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)