پرسپولیس نیوز :  مربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: علی کریمی حتی اگر نتواند پرسپولیس را مقابل ذوب آهن همراهی کند، در لیست 18 نفره ما قرار خواهد گرفت.

مجتبی حسینی افزود: شرایط تیم ما برای دیدار با ذوب آهن در جام حذفی بسیار خوب است و برد مقابل سایپا روحیه ما را بسیار بالا برده است.

وی درخصوص آخرین وضعیت علی کریمی برای این دیدار، اظهارداشت: احتمال رسیدن این بازیکن به دیدار ذوب آهن زیاد است اما حتی در صورتی که کریمی برای این دیدار آماده نشود در لیست 18نفره ماقرار خواهد داشت زیرا حضور او حتی برای دقایقی به تیم ما کمک زیادی خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه برای حضور علی کریمی در دیدار مقابل ذوب آهن اظهار نظرهای متفاوتی شده است، گفت: فکر می کنم این بازیکن به دیدار با ذوب آهن برسد.

وی درمورد وضعیت مهدی مهدوی کیا، تصریح کرد: خوشبختانه او هم با تیم تمرین می کند و فکر می کنم مهدوی کیا نیز به بازی با ذوب آهن خواهد رسید.

وی درخصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی، اظهار داشت: تمام تیم هایی که در مسابقات جام حذفی شرکت می کنند برای خود شانس زیادی قایل هستند و مطمئن باشید ما هم شانس زیادی برای قهرمانی در این مسابقات داریم.

حسینی خاطرنشان کرد: تیم ما از ابتدای مسابقات با قرعه خوبی روبه رو نشد، اما با این وجود با ارایه بازی های خوب توانستیم به مراحل بالا صعود کنیم.

وی تاکید کرد: تمام اراده تیم ما قهرمانی و موفقیت در جام حذفی و لیگ برتر است و روی کاغذ شانس زیادی برای موفقیت داریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص دلایل موفقیت این تیم از زمان حضور یحیی گل محمدی، گفت: خواست بازیکنان در این موفقیت بسیار مهم بود و خوشبختانه تیم ما در هر بازی بهتر از قبل کار می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)