مرجع خبری پرسپولیس : پايان محروميت سه جلسه‌اي او از سوي باشگاه هم زمينه‌ساز شروعي دوباره‌ شده تا نشان دهد شيث همان شيثي است كه از ابتداي فصل قولش را داده بود. كاپيتاني بي‌حاشيه كه مي‌خواهد يك تنه مقابل تمام اقدامات مخرب بايستد!

محروميتت تمام شد اما شايد تصوير پرتاب بازوبند كاپيتاني هنوز از ذهن بسياري از هواداران متعصب پاك نشده باشد!

اما من هنوز هم معتقدم كه در آن صحنه از كوره در نرفتم!

اما اين طور كه به نظر مي‌رسيد به بازوبند كاپيتاني بي احترامي كردي!
من بازيكن باتجربه‌اي هستم و براي به‌دست آوردن بازوبند كاپيتاني سختي كشيده‌ام، پس كاري نمي‌كنم كه به قيمت بي‌احترامي به تيم تمام شود.

يعني قبول نداري كه حركتت زشت بوده؟
چرا. من حركتم كه نشان دهنده پرتاب زشت باشد را مي‌پذيرم اما ناراحت نشدم و اخراجم را پذيرفتم با اينكه عده‌اي مي‌خواستند اين حركت من را به نشانه اعتراض به اخراج معرفي كنند.

 

از اخراجت ناراحت نشدي؟
ناراحت شدم اما با بيرون نيامدن از رختكن ناراحتيم را نشان دادم نه با پرتاب بازوبند كاپيتاني!

 

بلافاصله بعد از جلسه كميته انضباطي باشگاه بود كه يكي از سايت‌ها مطلبي را درباره بازيكني چاپ كرد با خصوصيات خودت كه پيش از مسابقه مواد مخدر مصرف كرده بود!
(مي‌خندد) منتظر اين سوال بودم اما هر بار درباره آن موضوع با من صحبت مي‌شود فقط مي‌خندم. يكي پيدا نمي‌شود به آنها بگويد لااقل مطلبي بنويسيد كه ديگران باورشان شود.


خب، شايد منظورشان شيث رضايي نبوده باشد!

(مي‌خندد) نه، دقيقا آن مطلب را براي من نوشته بودند!

وقتي مطلب را ديدي چه موضوعي به ذهنت رسيد؟
وقتي اين مطلب‌ها را مي‌خواني فقط بايد به خودت بگويي كه آنقدر مهم هستي كه هرچه مي‌خواهند بنويسند، درباره تو مي‌نويسند. مي‌خواهند بگويند بازيكني تصادف كرده درباره تو مي‌نويسند، مي‌خواهند اخبار پرسپوليس را پوشش دهند يك حاشيه براي تو درست مي‌كنند.

اين توجه‌ها هم البته كارت را سخت‌تر مي‌كند!
بعضي‌ها فكر مي‌كنند مي‌توانند با اين اقدامات من را به حاشيه ببرند و حالا كه مي‌بينند من حاشيه‌اي ندارم بسيار ناراحتند! اما مي‌خواهم همين‌جا از طريق روزنامه شما به اين افراد بگويم تا آخر فوتبالم به آرزويشان نمي‌رسند.


معلوم است با عزمي راسخ براي حضور در بازي بعدي آماده‌اي!

البته هيچ بازيكني نمي‌داند در بازي بعد هست يا نه. من هم نمي‌دانم! به هرحال اگر بازي كنم همان طور كه قبلا هم نشان دادم با تمام وجودم بازي مي‌كنم و اگر هم بازي نكنم روي نيمكت مي‌نشينم و اعتراضي نمي‌كنم. حتي اگر جزو 18 بازيكن هم نباشم روي سكو مي‌روم و پرسپوليس را تشويق مي‌كنم تا ثابت كنم نسبت به تيمم و پيراهن پرسپولس تعصب دارم.


نظرت درباره عملكرد پرسپوليس مقابل استقلال اهواز چيست؟

ما در اهواز محكوم به بردن بوديم و من موافقم كه روند صعودي پرسپوليس متوقف شده است.
برخي‌ها معتقدند باشگاه به خاطر اين موضوع محروميتت را بخشيد كه از ديگر مهره‌هاي دفاع راضي نبوده!
بازيكنان همه تلاش خود را كردند خط دفاع هم از هيچ تلاشي دريغ نكرد. به هر حال هيچ بازيكني نمي‌تواند بابت شكست تيم جوابگو باشد و گاهي اوقات پيش مي‌آيد اما بايد بگويم چه من باشم چه نباشم خط دفاع بايد عالي كار كند.


همين اشتباه‌ها پرسپوليس را رفته رفته از قهرماني دور و دورتر مي‌كند!

به هر حال همه كه نمي‌توانند بدون اشتباه باشند! مهم اين است كه بازيكني كه اشتباه مي‌كند بعد از بازي يك بار فيلم مسابقه را ببيند و به اشتباه خود پي ببرد تا در مسابقه بعد آن را تكرار نكند.

خودت بعد از بازي‌ها اين رويه را در پيش مي‌گيري؟
البته. من با گروهي كار مي‌كنم كه پيش از هر مسابقه فيلم بازي قبل حريف را در اختيارم مي‌گذارند تا با دوبار ديدن فيلم عملكرد بازيكنان را آناليز كنم. بعد از هر مسابقه هم فيلم همان مسابقه را به دستم مي‌رسانند تا اشتباهاتم را پيدا كنم.

فكر مي‌كني در بازي مقابل پاس، پرسپوليس بتواند شكست قبل را جبران كند؟
اميدوارم بازي روز جمعه را ببريم! و بازيكنان با پيدا كردن جايگاهشان براي پيروزي از هيچ تلاشي دريغ نكنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)