كاشاني قطعا مديرعامل نمي‌شود

مرجع خبری پرسپولیس : اگرچه تكليف نهايي مديريت پرسپوليس قرار است بعد از جلسه فردا مشخص شود اما حبيب كاشاني صبح ديروز به سازمان تربيت بدني رفت تا حداقل بخشي از كارها را با همراهي علي سعيدلو پيش ببرد. در اين جلسه دو نفره ابتدا بحث انتخاب نهايي اعضاي هيات مديره پرسپوليس به ميان آمد و در نهايت سه عضو از اين جمع 5 نفره حضورشان قطعي شد. البته قرار بر اين است كه تا انتخاب كامل اعضا هيچ نامي از اعضاي جديد به بيرون درز نكند و همه چيز بماند براي بعد از جلسه سرنوشت‌ساز چهارشنبه. جلسه‌اي كه حكم به پايان بلاتكليفي مديريتي پرسپوليس خواهد داد و تنها چيزي كه مي‌شود با اطمينان از آن سخن گفت مديرعامل نشدن حبيب كاشاني است چرا كه سازمان بازرسي كل كشور جواب آخرش را به سازمان تربيت بدني داده و مدعي شده كه حبيب كاشاني به دليل همان مشكل دو شغله بودن نمي‌تواند مديرعامل پرسپوليس شود.

غير از صحبت درباره مسائل مديريتي باشگاه، حبيب كاشاني گزارشي از عملكرد چند ماهه‌اش در پرسپوليس را به رييس سازمان ارائه كرد و سعيدلو هم اگرچه از نظم و انضباط حاكم بر باشگاه اعلام رضايت كرد اما گفت كه نتايج پرسپوليس تا امروز، از ديد او راضي‌كننده نبوده و خواستار اصلاح اين وضعيت شد.
به گفته عباس عليپور مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس، در اين جلسه رييس سازمان تربيت بدني از كاشاني خواسته كه تا مشخص شدن وضعيت هيات مديره و مديرعامل، با قدرت به كارش در پرسپوليس ادامه بدهد و اداره امور را در دست داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)