مرجع خبری پرسپولیس : ستاره آلبانيايي پرسپوليس شايد يکي از فصول بد دوران حرفه اي فوتبالش را سپري مي کند.

آقاي گل خارجی های ليگ فصل قبل که اين عنوان را در يک تيم سقوط کرده به ليگ يک(پيام مشهد) کسب کرد، به هنگام ورود به پرسپوليس از او به عنوان شاه ماهي نقل و انتقالات ياد مي شد و البته اين عنوان شايد در آن ايام پر بيراه نبود چرا که خيلي از تيم هاي ديگر چون استقلال و سپاهان نيز به دنبال اين مهاجم بودند اما به هر روي او به پرسپوليس آمد آن هم با يک قرارداد نسبتا بالا.

شايد در بدو ورود آرفي به پرسپوليس، هواداران به اين نکته فکر مي کردند که با امدن او و بازگشت محست خليلي به مستطيل سبز و حضور توامان اين دو به عنوان زوج خط حمله پرسپوليس، کمتر تيمي جلودار سرخپوشانت تهراني خواهد بود اما …

تکرار مصدوميت خليلي از يک سو و اعتقاد کرانچار به استفاده از يک مهاجم و در کنار آن گلزنی هادي نوروزي در چند بازي ابتدايي فصل باعث شد تا آرفي به روي نيمکت زنجير شود و اگر هم در دو سه بازي به عنوان گزينه تعويضي به زمين بازي مي رفت، به دليل عدم هماهنگي با سايرين به جهت بازي نکردن در بازي هاي رسمي و در کنار آن پاس  های کم تعداد بازيکنان پرسپوليس به وی که گفته می شد عکس العملی نسبت به رقم قرارداد وی از سوی هم بازیانش می باشد، باعث شد تا آرفي حتي از روي نيمکت به روي سکوها برود.

کرانچار در جواب عدم استفاده از آرفي عنوان مي کرد که او در تمرينات آماده نيست اما حضور موثر اشپيتيم در تمرينات بين فصل و آمادگي او باعث نگرديد تا کرانچار مجاب شود تا او را به زمين بازي بفرستد حتي به عنوان بازيکن تعويضي هرچند اين مورد براي محسن خليلي دقيقا برعکس شد و او در اين سه بازي در ترکيب ثابت پرسپوليس(نيم فصل دوم) قرار گرفته است.

شايد هر بازيکن ديگري جاي آرفي بود در رسانه ها زمين و زمان را به هم مي دوخت تا راهي به سوي ترکيب اصلي بيابد.
او اين روزها مانند گذشته سکوت اختيار کرده و مشغول تمرين کردن مي باشد. حتي با آنکه از چند تيم در نيم فصل پيشنهاد داشت  باز هم ترجيح داد بماند و خودش را به سرمربي تحميل کند.
با آنکه شنيده مي شود آرفي در تمرينات آماده است اما باز هم به بازي گرفته نمي شود روي به حاشيه نياورده.ت ا جائي که دستياران کرانچار و حتي شخص کاشاني دوست دارند او را در ترکيب تيم ببينند اما مرغ آقاي سرمربي ظاهرا يک پا دارد.

این پاشفاری به بی مصرفی آرفی آنقدر گنگ و نامفهوم شده که کم کم صحبتهای اطرافیان آرفی در خصوص مشکل مربی کروات با ملیت این بازیکن هم وارد احتمالات جدی تر می شود. آرفي به واقع نشان داده که يک بازيکن حرفه اي و بي حاشيه است نه مثل سياوش اکبرپور که با چند بازي دوري از ترکيب يازده نفره آسمان و زمین را بهم بریزد و يا چون یرخی نیمکت نشینان پرسپولیس گلها و پاس گلهایش را به رخ بکشد و نه مانند وحيد طالب لو و محمدمحمدي در استقلال معضل صمد مرفاوی برای پیاده کردن سیاست نه سیخ بسوزد نه کباب می شود.

رفتار حرفه اي آرفي به عنوان يک بازيکن خارجي می تواند براي آنها که پول حرفه اي مي گيرند مثال زدنی باشد. اي کاش کرانچار کمي از خر شیطان پياده شده و به اين بازيکن ارزشمند نيز ميدان میداد. اینکه اینهمه دوری از میدان چه بر سر شم گلزنی این مهاجم آورده مشخص نیست اما حتی اگر استفاده از آرفی نتیجه ای هم در بر نداشته باشد حداقل بار این انتقاد همیشگی را از دوش کرانچار برداشته و درصدی از حقانیت وی را اثبات میکند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)