مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه استیل‌آذین خبر جذب یا معاوضه بازیکن عراقی پرسپولیس با یکی دیگر از بازیکنان این تیم را تکذیب کرد.

امیر مهریزی مدیرعامل استیل‌آذین بر این نکته صراحتا تاکید کرد که هوار ملامحمد بازیکن تیم پرسپولیس است ضمن آنکه کادر فنی و سایر مسئولان استیل‌آذین هیچ صحبتی در رابطه با جذب یا معاوضه بازیکن عراقی پرسپولیس را مطرح نکرده‌اند تا بخواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

از سوی دیگر تیم فوتبال استیل‌آذین در لیست خود تنها یک جای خالی دارد اما این تیم فعلا بازیکنی را جذب نکرده هرچند که این احتمال وجود دارد استیل‌آذین در آینده نسبت به جذب یک دروازه‌بان جدید اقدام کند.

 

ناراحتی شدید آرفی از هوار ملامحمد

موجی از نارضایتی و جو نامناسب علیه هوار ملامحمد نسبت به برخی از اظهارنظراتش از سوی بازیکنان پرسپولیس به پا خواسته است.

 

 

اشپتیم آرفی پس از اظهارات ملامحمد قبل از ترک ایران که گفته بود مانند آرفی نیست که از هر وسیله‌ای برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بهره بگیرد و بیان برخی مسائل دیگر به شدت موجب ناراحتی اشپتیم آرفی شده است.

 

جدا از اشپتیم آرفی، سایر بازیکنان پرسپولیس نیز اعتقاد دارند که صحبت‌های هوار ملامحمد در بیان اینکه پرسپولیس در این فصل به جایی نمی‌رسد به شدت بازیکنان این تیم را زیر سئوال برده به همین دلیل جو بدی علیه هوار ملامحمد به پا خواسته است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)