مرجع خبری پرسپولیس : بعد از فسخ قرارداد هوارمحمد هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس و جدایی او از جمع سرخپوشان تهران ، چند تیم لیگ برتری در تکاپو هستند تا این بازیکن را به جمع خود اضافه کنند و جدیدترین مشتری او فولاد خوزستان است.

 

در ابتدای هفته خبر رسید باشگاه استیل آذین قصد دارد این بازیکن عراقی را جذب کند اما دیروز شنیدیم فولادی ها نیز دست روی این بازیکن گذاشته و می خواهند هر طور شده این بازیکن تکنیکی را به اهواز بیاورند.

فولاد که همچنان در تکاپوی برای فرار از جمع فانوس بدستان انتهای جدول است ابتدا غلامرضا رضایی را جذب کرد و حالا به دنبال هوارمحمد است.

حسین ابن قاسم سرپرست فولاد با تایید این خبر افزود: پرسپولیسی ها مدعی هستند که قرارداد او فسخ نشده است. ما از فسخ قرارداد هوار مطمئن نیستم و منتظریم به صورت رسمی اعلام شود تا در صورت امکان او را به خدمت بگیریم .

وی ادامه داد: ما هوارمحمد را می خواهیم و قطعا اگر مشکلش حل شود با او مذاکره می کنیم، هرچند کار کردن با عراقی ها سخت است.

 

با وجود پيشنهاد مديران باشگاه پيكان درخشان بازيكن برزيلي پرسپوليس را رد كرد

سرمربي تيم فوتبال پيكان قزوين از نظر فني مهاجم برزيلي پرسپوليس را قبول نكرد.

كامران صاحب پناه؛ مديرعامل باشگاه پيكان در مورد جذب بازيكن جديد اين تيم گفت: قرار بود وسلي برزيليا را از پرسپوليس جذب كنيم كه اين بازيكن مورد تاييد فني حميد درخشان قرار نگرفت. نمي‌خواستيم نام اين بازيكن را رسانه‌اي كنيم زيرا در آن صورت امكان داشت قيمت وسلي افزايش پيدا كند.

وي ادامه داد: وسلي بازيكن بدي نيست اما سرمربي تيم بايد او را تاييد كند كه ظاهرا درخشان را نخواسته است.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)