مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار 24 گذشته پرسپولیس از نگاه مرجع خبری :

وسلي هنوز از بازگشت به پرسپوليس نااميد نشده و حتي دو روز پيش سري به باشگاه زد تا شايد براي بخشش، كاشاني را راضي كند. اين درحالي است كه ديروز شنيديم حضور اين بازيكن در پيكان قطعي شده است.

ساعاتي پيش از شروع تمرين ديروز، ميثاق و حقيقي در باشگاه ميهمان كاشاني بودند. حبيب كاشاني از آنها خواست اختلاف‌ها را كنار بگذارند و با هم آشتي كنند چرا كه در غير اين صورت باشگاه جريمه‌هاي سنگيني را براي‌شان در نظر خواهد گرفت.

به خاطر نوه‌دار شدن كرانچار، پرسپوليسي‌ها قصد دارند يك جشن كوچك را در اردوي امشب‌شان برگزار كنند. علاوه بر اين، هديه‌هاي باشگاه براي تياگو و آرفي به مناسبت كريسمس هم امشب به آنها داده مي‌شود.

محمد مولايي كه حضور در دوره پيشرفته بدنسازي را از ابتداي هفته شروع كرده تا دو هفته ديگر بايد در اين كلاس‌ها حضور داشته باشد.

اگرچه حميد استيلي مذاكره با پرسپوليس براي جانشيني كرانچار را رد كرده اما شنيديم در اين رابطه حبيب كاشاني مذاكرات مفصلي با حميد استيلي و حميد درخشان داشته است.

در ميان سه گزينه انتخاب شده براي هيات مديره پرسپوليس نامي از علي پروين نبود و حتي خبر رسيد كه او جايي در چارت مديريتي باشگاه نخواهد داشت اما تازه‌ترين شنيده‌ها، حكايت از اين دارد كه براي علي پروين هم هنوز شانس حضور در هيات مديره پرسپوليس هست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)