مرجع خبری پرسپولیس : گزارش اردوی پرسپولیس در هتل لاله به روایت مرجع خبری :

كيك تولد براي نوه كرانچار
در مراسم پنجشنبه شب هتل لاله، به مناسبت تولد نوه كرانچار، كيك تولدي از سوي باشگاه تدارك ديده شده بود. تا از اين طريق، بازيكنان و مسوولان باشگاه پرسپوليس نيز در شادي او شريك شده باشند. جالب توجه اين كه يك رگه نوه كرانچار ايراني است چون مادر داماد كرانچار مليت ايراني دارد.

صلوات براي سلامتي حجازي

حبيب كاشاني در بين صحبت هاي خود براي بازيكنان، با ياد از ناصري حجازي، از پرسپوليسي ها خواست براي سلامتي او صلوات بفرستند.

به اخلاق پايبند باشيم
سرپرست باشگاه پرسپوليس در جمع بازيكنان اين تيم، با انتقاد از رواج جو تهمت ميان اهالي ورزش، از بازيكنان پرسپوليس خواست به حكم اخلاق و مردانگي، وارد اين فضا نشده و هيچ گاه راضي به تهمت زدن به ديگران و يا بدگويي از كسي نشوند.

 


نبي و تياگو پاداش گرفتند

نبي الله باقري ها و تياگو دو بازيكن برتر هفته پرسپوليس بودند كه مورد تشويق بازيكنان قرار گرفتند. اين دو بازيكن مبلغي را نيز به عنوان پاداش دريافت خواهند كرد.

شاهرودی در میان پرسپولیسی ها
رضا شاهرودی، بازیکن سال های گذشته پرسپولیس و تیم ملی به هتل لاله آمده بود. وی در میان پرسپولیسی ها حضور یافت و با بازیکنان و مسئولان پرسپولیس دیدار کرد. او به خصوص با احمدرضا عابدزاده و کریم باقری دوستان قدیمی و همبازیان اش در پرسپولیس و تیم ملی، به گپ و گفت و گو پرداخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)