مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: “قباخلو” با اين كه برايم كري خواند اما باز هم نتوانست به آرزويش برسد.

 

شيث رضايي پس از پيروزي يك بر صفر پرسپوليس بر پاس همدان در جمع خبرنگاران گفت: تيم ما صاحب موقعيت‌هاي زيادي در اين بازي خانگي شد كه بايد بازي را به پيروزي مي‌رساند. خوشحالم كه اين برد را كسب كرديم و از كورس رقابت با ديگر حريفان عقب نمانديم.

وي درباره عدم حضورش در تركيب پرسپوليس از ابتداي بازي تصريح كرد: اين به نظر سرمربي تيم برمي‌گردد و هيچ ارتباطي به مسائل ديگر ندارد. اعضاي كادر فني و بازيكنان تيم در قالب يك جمع متحدي هستند كه تنها به موفقيت تيم فكر مي‌كنند. لذا نظر خاصي در اين باره ندارم.

رضايي كه با مقداد قباخلو بازيكن تيم پاس سال‌ها پيش در پرسپوليس هم‌بازي بود درباره درگيري كوچكي كه با اين بازيكن در مسابقه پيدا كرد، تصريح كرد: چهره اين بازيكن جوان و جوياي نام برايم آشنا بود، او پيش از بازي برايم كري خواند و گفت دوست دارم يك بار در زندگي تو را دريبل بزنم اما در اين بازي او باز هم نتوانست به آرزويش دست پيدا كند. حال آرزو مي‌كنم اگر بار ديگر در مسابقات آينده در تركيب اصلي تيمش قرار داشت، باز هم شانسش را امتحان كند، گرچه معتقدم فوتبال او به پايان رسيده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)