مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

باشگاه پرسپوليس ديروز نامه اعتراض خود در مورد حكم صادر شده عليه خسارت باشگاه شارجه امارات به پرسپوليس را به AFC فرستاد. پيش از اين قرار بود شارجه 200 هزار دلار خسارت بدهد اما AFC اين مبلغ را به نصف كاهش داد.

با وجود اينكه نلو وينگادا سرمربي سابق پرسپوليس ادعاي طلب 200 هزار دلاري از اين باشگاه دارد، معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس مي‌گويد طبق اسناد موجود طلب وينگادا نزديك به نيمي از اين مبلغ است. باشگاه پرسپوليس پس از ارائه گزارش به وينگادا در اين مورد، منتظر پاسخ اوست.

عادل كلاه‌كج و محمد پروين از عدم حضورشان در ليست 18 نفره بازي با پاس همدان ناراضي‌اند و قصد دارند ملاقاتي با حبيب كاشاني داشته باشند.

كادر فني پرسپوليس به تمام بازيكنان تاكيد كرده به خاطر فاصله كم بازي با صبا، بازيكنان اجازه هيچ‌گونه غيبتي در تمرين‌ها ندارند.

گفته مي‌شود بداخلاقي‌هاي توميسلاو ايوكوويچ و واكنش‌هاي عصبي او در قبال بازيكنان، موجب اعتراض آنها شده و اين مساله به گوش حبيب كاشاني هم رسيده است تا سرپرست باشگاه با كمك مربي كروات در اين زمينه صحبت كند.

كادر فني و باشگاه پرسپوليس در اين هفته در مورد حضور يا عدم حضور در كيش براي اردو تصميم‌گيري خواهند كرد.

بعد از صحبت‌هاي سعيدلو با كاشاني وظيفه اعلام اسامي اعضاي هيات مديره جديد پرسپوليس به عهده حبيب كاشاني گذاشته شد.

بعد از شعار گروهي از هواداران عليه هادي نوروزي در بازي با پاس كه او را بي‌غيرت خطاب مي‌كردند مهاجم پرسپوليس ديروز در تمرين گفت: «آنها 10 نفر بودند كه خطي عمل كردند، من هم از هواداران دلخور نيستم.»

به گفته دكتر زرينه پزشك پرسپوليس مهدي شيري از ناحيه همسترينگ مصدوم شده و بعد از گرفتن MRI وضعيت وي روشن مي‌شود. عليرضا حقيقي نيز از ناحيه پهلو آسيب ديده و اين بازيكن نيز بايد جواب MRI خود را در اختيار زرينه قرار دهد. حسين بادامكي هم از ناحيه گردن آسيب ديده است. به احتمال فراوان شيري و بادامكي به ديدار صبا نمي‌رسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)