تغییرات مداوم ترکیب حاصل تصمیم من نیست/باجدایی پروین موافق نیستم


مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنانش قبل از دیدار با صبا گفت: متاسفانه برخلاف تصور همگان تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس صورت می گیرد به دلیل مصدومیت و یا محرومیت بازیکنان است نه تفکرات من.

 

زلاتکو کرانچار در حاشیه تمرین ظهر امروز(سه شنبه) در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در بازیهای گذشته هر بار که خواسته ام ترکیب ثابتی را برای پرسپولیس انتخاب کنم برخی بازیکنان مصدوم بوده اند و یا به علت محرومیت قادر به استفاده از انها نبوده ام.

وی ادامه داد: با این حال تلاش کرده ایم تیم خوبی را برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر آماده کنیم که امیدوارم در دیدار با صبای قم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را همراه با کسب پیروزی به نمایش بگذاریم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس یک بازی در میان نتیجه را واگذار می کند گفت: امیدوارم در بازی با صبا به پیروزی برسیم تا دیگر این روند تکرار نشود چرا که خودم دوست ندارم یک بازی در میان شکست بخوریم و نتیجه غیردلخواه من رقم بخورد.

 

کرانچار در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تمریناتی که پشت سرگذاشته ایم بازیکنان در بهترین شرایط فنی قرار دارند و می توانند برابر صبا نمایشگر فوتبالی زیبا باشند.

وی در مورد وضعیت هوار محمد و وسلی نیز گفت: من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم و طبیعتا تابع تصمیم باشگاه هستم چرا که باید نظم و انضباط در همه جا حاکم باشد و همه تابع مقررات باشگاه باشند.

 

کرانچار در خصوص تعطیلی دوباره لیگ پس از نیم فصل گفت:  تيم‌هايي كه به شكل حرفه اي فوتبال را دنبال مي‌كنند، به هيچ وجه از تعطيلي هفده روزه ليگ متضرر نخواهند شد. اين تعطيلات فرصت مغتنمي است تا ما به دور از حاشيه به آماده‌سازي و تقويت تيم خود پرداخته و در كمال آرامش از اين وقفه به سود خود بهره مند شويم.

 

كرانچار در مورد جدايي محمد پروين از پرسپوليس و حضور در نساجي مازندران نيز گفت: پروين بازيكن خوبي است و شرايط تيم به گونه‌اي است كه نبايد اين بازيكن را از دست بدهيم.

وي در خصوص دعوت شدن تنها ‪ ۲‬بازيكن پرسپوليس به تيم ملي اظهار داشت: شايد بازيكنان ديگري از پرسپوليس شايستگي پوشيدن پيراهن تيم ملي را دارا باشند اما انتخاب بازيكنان تيم ملي برعهده سرمربي آن است.

 

كرانچار در خصوص صباي قم حريف تيم پرسپوليس در هفته بيست و يكم ليگ برتر گفت: بازي‌هاي صبا را به خوبي آناليز كرده و از نقاط ضعف و قوت اين تيم آگاهم. ضمن اينكه پرسپوليس قصد دارد با پيروزي برابر صبا از شرايط به مراتب بهتر در جدول رده بندي برخوردار شود.

سرمربي پرسپوليس در خصوص سطح كيفي ليگ برتر ايران گفت: ايران ليگ خوبي دارد كه با پخش شدن بازيكنان خوب در تيم‌هاي مختلف شاهد رقابت‌هاي حساسي هستيم و هيچ تيمي در اين پيكارها از حاشيه امنيت برخوردار نيست.

 

وي در خصوص وضعيت عادل كلاه كج و حضورش در بازي برابر صبا گفت: مي‌دانم كه عادل بازيكن سابق صباي قم است و براي همين در ليست بازي قرار دارد، اما بازيكنان براي حضور در تركيب اصلي بايد خود را در تمرين نشان دهند و كادر فني براي هر بازي به بازيكنان فداكار و آماده احتياج دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)