مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

به درخواست باشگاه، مدت اقامت زلاتكو كرانچار و توميسلاو ايوكوويچ در ايران تا پايان سال جاري تمديد شد تا آنها مشكلي براي ارائه همكاري با پرسپوليس نداشته باشند.

تيم فوتبال اميد پرسپولس با نتيجه 2-صفر مقاومت را شكست داد. هر دو گل پرسپوليس را مسعود خراساني زد كه در 5 بازي 11 گل زده و فعلا آقاي گل مسابقات ليگ اميدهاي كشور است.

برخلاف آنچه درباره سفر تياگو فراگا در تعطيلات ژانويه مي‌شنويم، اين بازيكن برزيلي درخواست باشگاه براي ماندن در تهران را پذيرفته و قرار است خانواده‌اش براي ديدار با او به ايران سفر كنند.

براي تقويت روحيه هادي نورزي، كرانچار پيش از تمرين ديروز دقايقي با اين بازيكن صحبت كرد و قرار است قبل از سفر به قم هم كاشاني گفت و گويي با اين بازيكن داشته باشد.

هنوز معلوم نيست كه شيث به بازي با صبا مي‌رسد يا نه. او هنوز به تمرين‌هاي گروهي برنگشته و همچنان مشغول فيزيوتراپي است. از طرف ديگر دچار سرماخوردگي هم شده و احتمالا در بازي با صبا غايب است.

كميته انضباطي در حال تكميل پرونده درگيري عليرضا حقيقي و دو ليدر پرسپوليس در اهواز است و اعلام كرده كه تا دو هفته ديگر برايشان رأي صارد مي‌كند.

بعد از توافق باشگاه پرسپوليس و شركت جهان پروفيل پارس، اين شركت به مدت نيم‌فصل به جمع اسپانسرهاي پرسپوليس پيوست و از اين به بعد نام اين شركت پشت پيراهن‌هاي اين تيم نقش مي‌بندد.هديه‌هايي كه به مناسبت سال نو ميلادي براي مربيان و بازيكنان خارجي پرسپوليس از سوي باشگاه و هواداران تهيه شده و قرار بود هفته قبل به آنها داده شود در اردوي امشب به دست‌شان مي‌رسد.

در جلسه صبح امروز كاشاني با مربيان پرسپوليس كه قبل از تمرين برگزار مي‌شود قرار است درباره انتخاب قطعي دبي يا كيش براي برپايي اردو تصميم‌گيري شود كه با توجه به درخواست كرانچار حضور سرخ‌ها در دبي حتمي به نظر مي‌رسد.

بي‌نظمي‌ها و تاخيرهاي بازيكنان در تمرين‌ها جبيب كاشاني را بدجوري عصباني كرده. آنقدر كه دراين باره به كرانچار تذكر داده و به بازيكنان هم اعلام كرده كه هر تاخير، جريمه مالي سنگيني را براي آنها به دنبال خواهد داشت.

عليرضا حقيقي، محمد پروين، مهدي شيري، جلال اكبري، حميدرضا علي‌عسگر، محمد مهدي الهايي و مهران فرضيات بازيكناني هستند كه كرانچار بعد از تمرين ديروز اسم آنها را از ليست بازي با صبا خط زد.

آخرين تمرين پرسپوليس قبل از بازي با صبا ساعت 11:30 امروز در شركت واحد برگزار مي‌شود و بعد از صرف ناهار دسته‌جمعي در همين مجموعه كاروان سرخ‌ها راهي قم مي‌شود. هتل بين‌المللي قم براي اسكان پرسپوليسي‌ها در اين شهر انتخاب شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)