_صبا پرسپولیس_
چهارشنبه 2 دی ساعت 15

 

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسی ها فردا در حالی به مصاف صبای قم می روند که سپاهان صدرنشین حریف اهوازی خود را در هم کوبیده و فاصله 11 امتیازی اش با سرخپوشان دست نخورده باقی مانده .آنهم مقابل استقلال اهوازی که دو هغته پیش در خوزستان پرسپولیس را یک بر صفر شکست داد .


روند طلسم های نتیجه گیری پرسپولیس در این فصل هم در نوع خود جالب بوده . مساوی های پی در پی این تیم در ابتدای فصل ملال آور شده بود اما با شروع نیم فصل دوم این تیم رنگ تساوی را به خود ندیده و روند یکی در میان پیروزی و شکست را تا به حال کاملا حفظ کرده است.

 

يکي ديگر از بازي هاي پرسپوليس در خارج از خانه اين بار فردا برابر صباي قم  خواهد بود که از زمان روي کارآمدن رسول کربکندي متحول شده و بازي هاي زيبايي ارئه مي دهد تا اين تيم به همگان نشان دهد که از فوتبال مستقيم و بي برنامه چند ساله گذشته خود فاصله گرفته است.

 

ترکیب احتمالی صبا: دروازه بان: ارشاد یوسفی | مداقعان: مرتضی اسدی ، سهراب بختیاری زاده ، مرتضی کاشی ، محمد همرنگ  | هافبک ها: عباس محمد رضایی ، محمد نوری ، ابوالفضل حاجی زاده ، امیرحسین فشنگچی| مهاجمان: کلمنته و محسن بیاتی نیا .

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس: دروازه بان: میثاق معمارزاده | مداقعان: سپهر حیدری، نبی باقری‌ها،  ابراهیم شکوری، علیرضا محمد | هافبک ها: تیاگو فراگا(میثم بائو)، غلامحسین بادامکی،محمد منصوری(مجتبی زارعی)، کریم باقری | مهاجمان: محسن خلیلی و هادی نوروزی .

مجتبی زارعی محرومیت یک جلسه ای اش تمام شده و احتمالا در این بازی به عنوان یار جایگزین وارد مسابقه خواهد شد. اما شیث رضایی طبق آنچه که اعلام شده به دلیل سرماخوردگی از لیست 18 نفره پرسپولیسی ها در این بازی خارج شده و محمد پروین جای وی را در روی نیمکت ذخیره ها گرفته است.

 

 

از اردوی صبا هم خبر می رسد دفاع راست مصدوم این تیم به ترکیب 18 نفره بازگشت. محسن بیات که سه هفته ای بود به دلیل شکستگی دست در تمرینات صبا شرکت نمی کرد، احتمالا تیمش را در بازی با پرسپولیس همراهی خواهد کرد. اما در عین حال داود حقی گلزن این تیم سه اخطاره شده و بازی مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

صبا طي دو بازي اخير با کربکندي 7 گل به ثمر رسانده و 6 امتياز کسب کرده است و به عنوان ميزبان براي سرخ پوشان پرطرفدار تهراني حريف قدرتمندي است. صبا در حالی که 5 بار متوالی شکست خورده بود با روی کار امدن کربکندی دو برد پیاپی را کسب کرده و از روحیه بالایی برخوردار است.


از سوي ديگر پرسپوليس که نماد کامل يک تيم بي ثبات در نتيجه گيري است در 6 بازي اخير به طور مرتب يک پيروزي و يک شکست به دست آورده و اين مساله هواداران و حتي مسوولان باشگاه را نيز ناراحت کرده تا کم و بيش ناراحتي خود را به گوش زلاتکو کرانچار برسانند.


خود کرانچار هم مي داند که بهانه هاي وي در پايان باخت هاي تيمش تکراري شده و شايد در پايان اين بازي بايد بهانه اي براي جلوگیری از اخراج خود از تيم بزرگ پايتخت بياورد.


صبا هفته قبل ابومسلم را در مشهد با 3 گل برده و پرسپولیس در آزادی برد خفیف یک بر صفر را مقابل پاس همدان بدست آورد . با توجه به روند نتیجه گیری یک در میان پرسپولیس اگر خرافاتی باشیم باشید برنده بازی فردا را صبا بنامیم که امیدواریم این قانون نانوشته هرچه سریع تر نقض شود. پرسپوليس در حال حاضر با 32 امتیاز در دره سوم و صباي قم 26 امتيازي و در رده یازدهم قرار دارند. بازی رفت دو تیم با تک گل کریم باقری یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)