بار قبل منافع تیم خودش را انتخاب کرد اما ، هدایتی این بار مقابل دوراهی دایی-کریمی

مرجع خبری پرسپولیس: تا چند روز پيش تنها دليل جدي نشدن بحث ترانسفر علي كريمي به امارات اين بود كه مسوولان استيل آذين منتظر يكي دو نتيجه بعدي تيمشان بودند كه اگر به جمع مدعيان اضافه شدند قيد جدايي كاپيتان خود را بزنند.


اما وقتي نام علي دايي به عنوان يكي از گزينه هاي جانشيني براي استيلي مطرح شد و حتي گفتند او با هدايتي در هفته گذشته نشستي داشته، شايعه حضور او در استيل آذين و ترانسفر علي كريمي بيشتر قوت گرفت.

با توجه به رابطه بسيار خوب و نزديك هدايتي با كريمي و مشورتهايي كه مالك باشگاه بعضا با كاپيتان خود دارد  و همچنین فعالیت های اقتصادی که این دو به اتفاق هم آغاز کرده اند ، کنار گذاشتن کریمی و روی آوردن به دایی برای بیرون آوردن استیل از بحران فنی کمی سخت به نظر می رسد.

 

چون همگان ميدانند پس از آشتي كنان مصلحتي دايي و كريمي، اين دو نتوانستند رابطه نزديكي با هم داشته باشند و از آنجا كه دو پادشاه در يك اقليم نميگنجند، شايد موافقت با ترانسفر كريمي به امارات به نفع هر دوطرف باشد.  استیل به مربی مد نظرش رسیده و کریمی هم مانند همیشه از زیر بار کار کردن با دایی فرار کرده .

 

 

ضمن اينكه تمام اين احتمالات به نتايج استيل آذين با حميد استيلي بستگی دارد که در یکی از آنها همین چند روز پیش استیلی مقابل شاهین سربلند بیرون آمد. اما اگر استیل آذین نتواند وارد جمع مدعیان شود و این اتفاق بيفتد آنوقت هدايتي براي بازگرداندن بخشي از هزينه هايي كه كرده چارهاي جز ترانسفر كريمي ندارد.

محمودرضا فاضلي مدير برنامه هاي او ميگويد: «من بايد به طور مفصل با علي كريمي صحبت كنم و تا آن موقع به طور قطع نميتوانم حرفي بزنم. البته من روز ششم ژانويه (17 ديماه) به امارات ميروم و شايد اين سفرم ارتباطي به موضوع كريمي نداشته باشد.»

به هر حال حل اين معادله چندمجهولي خيلي هم سخت نيست و فقط به زمان نياز دارد. علي كريمي خودش هم هيچ علاقه اي ندارد كه اين بحث تا رسميت پيدا نكرده رسانه اي شود. او يك بازيكن حرفه اي است و نميخواهد با پرداختن به خبري كه هنوز رسمي نشده اخبار ضد و نقيضي را بشنود. كاپيتان استيل آذين پيش از اين هم گفته بود كه تا دعوتنامه و پيشنهاد رسمي از باشگاه خارجي يا اماراتي به باشگاه نرسد هيچ اظهارنظري نميتوان كرد.

استيل آذين اگر نتيجه بگيرد آن وقت تمام معادلات بهم ميخورد اما در كنار تمام اينها بايد يك احتمال ديگر را هم در نظر گرفت و آن بازگشت هدايتي به پرسپوليس است. در واقع اگر اينطور شود ديگر مالك استيل آذين حساسيت زيادي نشان نخواهد داد و چه بسا كريمي را هم در پايان فصل به پرسپوليس ببرد اگر چه اين بازيكن در آن زمان قراردادش با استيل آذين تمام شده و هر تصميمي كه بخواهد، در مورد تيم آينده اش ميگيرد و نیازی به بذل و بخشش هدایتی نخواهد بود.

اما اگر دايي بيايد و كريمي برود و هدايتي هم نتواند به پرسپوليس برگردد آن وقت استيل آذين به لحاظ فني دچار افت شدیدی ميشود و اين چيزي نيست كه مالك باشگاه دنبالش باشد. آنها كه پس از كسب چند پيروزي به گرفتن سهميه آسيايي فكر ميكردند اما در پس چندمین اشتباه خود و قرار گرفتن مقابل افکار عمومی قرمز بیش از گذشته رویاهای خود را بر باد رفته می بینند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)