مرجع خبری پرسپولیس: علي دايي سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ايران و حسين رضازاده سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری كه براي حضور در مراسم تاسوعاي حسيني به اردبيل رفته بودند با استقبال و سوالات متعدد مردم روبرو شدند.

دایی كه عصر امروز قرار بود به همراه موكب عزاداري جامعه ورزشي اردبيل به عزاداري مشغول شود در بدو ورود با خيل گسترده مردم اردبیل مواجه شد كه مي‌خواستند نسبت به او ابراز احساسات كنند که مسئولان با ديدن ازدحام مردم او را به داخل ساختمان تربيت‌بدني هدايت كردند.

 

علي دايي در حاشيه اين مراسم در گفتگويي كوتاه با خبرنگار فارس در اردبيل و در واكنش به اظهارات امروز حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد عقد قرارداد با دايي به عنوان سرمربي تيم پرسپوليس گفت: تا كنون چنين چيزي با من مطرح نشده است.

وي افزود: اگر چنين پيشنهادي مطرح شود خود در مورد آن به صورت همه جانبه بررسي خواهم كرد و تصميم نهايي را خواهم گرفت.

حسين رضازاده نیز که ابتدا به صورت مادام العمر از فعالیت های ورزشی محروم و به فاصله 24 ساعت به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری انتخاب شد در گفتگویی عنوان كرد: در هر مقام و جايگاهي باشم خود را خادم اين ملت مي‌دانم.

سرپرست فدراسيون وزنه‌برداري كشور با بيان اين كه تمام حرف و حديث‌هاي اخير در مورد او شايعه بوده است گفت: من احساس مي‌كنم مردم از علاقمندي اين خادم خود به ورزش و حفظ آبروي جهاني و بين‌المللي خود آگاه هستند و هرگز اجازه نمي‌دهند عده‌اي با شايعه‌پراكني به افتخارات ورزشي من ضربه بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)