جدایی برایم سخت است/ همه می دانند به خاطر پول کار نمی کردم

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي بركنار شده تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اطمينان دارم دايي در كنار بازيكنان به موفقيت خواهد رسيد.

زلاتکو  کرانچار در تمرين امروز و در جمع بازيكنان خطاب به خبرنگاران گفت: من در سطح بالايي با شما همكاري كردم و از اينكه در كنار بازيكنان بزرگي مثل بازيكنان پرسپوليس فعاليت كرده‌ام بسيار خوشحالم. اكنون كه ايران را ترك مي‌كنم بسيار راضي‌ام و هيچ دلخوري يا مشكلي وجود ندارد. اطمينان دارم دايي در كنار بازيكنان به موفقيت خواهد رسيد.

وي ادامه داد:‌ از كاشاني، هواداران، بازيكنان و ساير مسئولان پرسپوليس متشكرم و از اينكه در اين مدت با آنها بودم خاطرات خوشي را با خود به كشور خواهم برد. من يك آرزوي بزرگ دارم و اين را از صميم قلبم مي‌گويم؛ اميدوارم پرسپوليس با مربي جديد خود به قهرماني برسد و همه هواداران را شاد كند.

اين مربي عنوان كرد: در ماه های اخير سازماندهي خوبي توسط من و ساير همكارانم صورت گرفت و تيم پرسپوليس به اوضاع خوبي رسيده است. اميدوارم ميراث رسيده به مربي جديد به هدف برسد.

كرانچار افزود: عليرغم مسائل پيش آمده از همه چيز راضي هستم و دوست ندارم به اين زودي و به اين راحتي بگويم خداحافظ اما فوتبال بسيار بي‌رحم است و غيرقابل پيش بيني. همه مي‌دانند من به خاطر پول كار نمي‌كنم چه در ورزش و چه در زندگي مسائلي غير از پول را در نظر مي‌گيرم. اميدوارم پرسپوليس قهرمان شود و دوباره شادي به جمع هوادارانش بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)