مرجع خبری پرسپولیس:فرشاد پیوس گفت:وقتی یک مربی از تیمی کنار گذاشته می‌شود قضاوت درباره آن به مراتب سخت‌تر خواهد بود اما اگر واقع‌بینانه به کارنامه کرانچار نگاه کنیم متوجه می‌شویم که این مربی کروات در پرسپولیس کار بزرگی را انجام نداد

مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی با بیان این مطلب ادامه داد:شکل بازی پرسپولیس نسبت به دوره‌های قبل هرگز تغییر نکرد. از طرفی نتایج خوبی هم به دست نیامد و انتظارات هواداران برآورده نشد.

کرانچار با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد نتوانست کار ویژه‌ای در پرسپولیس انجام دهد. نکته جالب توجه اینکه با فراز و نشیب خود را تا هفته بیست و یکم سرمربی نگه داشت. او در طول این مدت نتوانست ترکیب اصلی خودش را بشناسد و ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند. من کنار گذاشته شدن این مربی را اتفاق مثبتی می‌دانم و معتقدم پرسپولیس به این شوک نیاز داشت.

 

پیوش ادامه داد:اما در مورد دایی باید بگویم او سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و شرایط این تیم را به خوبی می‌داند. با انتظارات هواداران آشنا است و می‌داند آنها تا چه حد در روزهای سخت همراه تیم‌شان هستند. اما علی دایی یک فاکتور مهم دیگر هم دارد. او نسبت به پرسپولیس تعصب دارد. اگر یادتان باشد وقتی سرمربی تیم ملی بود هم عوام‌فریبی نکرد و پرسپولیسی بودن خود را به صراحت اعلام کرد هرچند که انتخاب‌های قاطعانه‌ای داشت. به نظرم دایی در پرسپولیس موفق خواهد شد.

 او شوک بسیار مناسبی برای پرسپولیس است و با انگیزه‌ای که همه از او سراغ داریم اطمینان دارم که به زودی با پرسپولیس نتایج مناسبی را به دست خواهد آورد.

 وی تاکید کرد:پرسپولیس در حال حاضر شرایط سختی در لیگ برتر دارد. حتما علی دایی همه چیز را پیش‌بینی کرده و سپس سرمربیگری این تیم را قبول کرده است. چون او بهتر از هر فرد دیگری می‌داند که مربیگری در تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال گاهی به مراتب سخت‌تر از مربیگری در تیم ملی است. هواداران این تیم هنوز حتی از رسیدن به جام قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر هم ناامید نیستند.

 هرچند اگر بخواهیم نگاه واقع‌بینانه‌ای داشته باشیم باید بپذیریم که پرسپولیس می‌تواند روی دو موضوع هدف‌گذاری کند؛ اول اینکه جزو سه تیم اول لیگ برتر قرار بگیرد و دوم اینکه به قهرمانی جام حذفی برسد. اما در این بین همه چیز به خود علی دایی و انگیزه او برمی‌گردد. تجربه نشان داده که هرگاه علی دایی به نوعی از فوتبال ما کنار رفته است در بازگشت به فوتبال انگیزه خاصی برای اثبات توانایی‌های خود داشته است. دایی اراده عجیبی دارد که خیلی وقت‌ها همه ما را دچار بهت و حیرت کرده است. به نظرم در پرسپولیس می‌تواند با همان اراده‌ای که از او سراغ داریم دست به کارهای بزرگی بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)