مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: علي دايي از بزرگان فوتبال ايران است و هيچ مشكلي با حضور وي در پرسپوليس ندارم.

شيث رضايي  در مورد انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: علي دايي فرد بزرگي در فوتبال است كه هيچ‌كس نمي‌تواند اين موضوع را انكار كند. او براي پرسپوليس زحمت زيادي كشيده و مي‌تواند به اين تيم خدمت كند.
وي در مورد مشكلش با سرمربي جديد پرسپوليس گفت: من با دايي مشكلي ندارم. اگر يك مربي بخواهد اتفاقات گذشته را هميشه در ذهنش داشته باشد، دچار مشكل مي‌شود. در هر حال من با دايي هيچ مشكلي ندارم.
رضايي افزود: دايي من را به تيم ملي دعوت كرد. پس از اتفاقي كه در ديدار با سايپا رخ داد، از وي معذرت خواهي كردم و حتي پس از قهرماني سايپا و حضور در تيم ملي نيز به او تبريك گفتم. اين نشان مي‌دهد مشكلي بين ما وجود ندارد و نبايد روي اين مسائل متمركز شد.
مدافع پرسپوليس با اشاره به اينكه با حضور دايي پرسپوليس دگرگون خواهد شد، تأكيد كرد: مهم اين است كه بازيكنان، كادر فني و مديريت يكدل هستند تا به مردم خدمت كنند.
وي در مورد كرانچار گفت: او مربي بدي نبود، اما نتايج آخرش كمي دور از انتظار هواداران پرسپوليس بود و به هيچ وجه در شأن پرسپوليس نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)