مرجع خبری پرسپولیس: چند رویداد باشگاه پرسپولیس از جمله تشویق عابدزاده در تمرین، وضعیت ملی پوشان پرسپولیس ، و آخرین وضعیت بازیکنان را به طور کوتاه مرور می کنیم:


ممنوعیت تشویق عابدزاده در تمرین پرسپولیس!

روز گذشته در تمرین پرسپولیس به لیدرها تذکر داده شد که مراقب تشویق عابدزاده در تمرین این تیم باشندچرا که تیم احتیاج به آرامش دارد.

عابدزاده مربی سابق دروازه‌بان‌ها به واسطه محبوبیت در بین تماشاچیان در حال حاضر به عنوان تهدیدی برای آرامش تیم به نظر می‌رسند بخصوص که علی دایی در گفت‌وگویش با خبرنگاران او را متهم به ضعف فنی کرد. عابدزاده در چند روز گذشته ساکت بود و گفت‌وگوی  جدیدی علیه تیم انجام نداده است اما مشخص نیست که این وضعیت تا به کی پایدار خواهد بود.


تماس تلفنی دایی/ شانس کم خلیلی و حیدری برای دیدار با ذوب‌آهن

سرمربی پرسپولیس برای آنکه در دیدار با ذوب‌آهن تمام مسائل تیمش را مدنظر قرار داده باشد حتی از اوضاع دو ملی پوش پرسپولیس نیز غافل نیست.


علی دایی برای آگاهی هر چه بیشتر از وضعیت بازیکنان این تیم،‌ سه‌شنبه شب با محسن خلیلی و امروز با سپهر حیدری صحبت کرد تا از وضعیت بدنی آنها و آخرین وضعیت‌شان پیش از دیدار با ذوب‌آهن آگاه شود. از سوی دیگر با توجه به حضور دو بازیکن پرسپولیس در اردوی تیم ملی و بازگشت آنها در بامداد روز جمعه بعید به نظر می رسد که علی دایی از دو ملی پوش تیمش در ترکیب ثابت دیدار با ذوب‌آهن بهره بگیرد.

 


تمرینات ویژه با شیث رضایی، بائو و نوروزی

سرمربی پرسپولیس به مربی بدنساز این تیم ماموریت ویژه‌ای را در مورد آمادگی بازیکنان داده است.

براساس خواسته علی دایی از مولایی، مربی بدنساز سرخپوشان در نظر دارد تا پایان هفته آینده تست بدنی از سرخپوشان بگیرد تا دایی از وضعیت بدنی بازیکنانش به طور کامل آگاهی پیدا کند. طبق آخرین اخبار دایی از مولایی خواسته بر روی سه بازیکن به طور ویژه کار کند تا آنها نیز مانند سایر بازیکنان از آمادگی مطلوب و لازم برخوردار شوند. شیث رضایی، میثم بائو و هادی نوروزی بازیکنانی هستند که دایی از مولایی خواسته با کار ویژه آنها را از هر حیث برای دیدارهای بعدی آماده کند.


کرانچار دیروز از ایران رفت

زلاتکو کرانچار سرمربی سابق پرسپولیس روز گذشته صبح تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.

این مربی کروات که کم جنجال‌ترین سرمربی پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده است روز قبل تسویه‌ حساب خود را با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده بود. کرانچار احتمالاً‌ در بدو ورود به کرواسی با تومیسلاو ژیداک روزنامه‌نگار شناخته شده کرواسی مصاحبه خواهد داشت. البته بعید است که اتفاق خاصی علیه پرسپولیس رخ بدهد چون کرانچار ذاتاً‌ مربی اهل جنجالی نبود.


دایی 4 بازیکن برتر تیمش را انتخاب می‌کند

علی دایی سرمربی پرسپولیس در نظر دارد تا در پایان هر بازی چند بازیکن شاخص این تیم را معرفی کند.

علی دایی سرمربی پرسپولیس ماموریت دارد تا پس از پایان هر بازی 4 بازیکن شاخص این تیم را که در آن دیدار بهترین بازیکن تیم‌شان بودند را به باشگاه اعلام کند تا این بازیکنان پاداش ویژه‌ای را از باشگاه دریافت کنند.طبق این تصمیم جدید، دایی از بازی با ذوب‌آهن 4 بازیکن برتر تیمش را به باشگاه اعلام خواهد کرد تا هر کدام از آنها 300 هزار تومان پاداش ویژه را دریافت کنند.این تصمیم دایی به منظور روحیه دادن و انگیزه بیشتر به بازیکنان پرسپولیس اعمال شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)