مرجع خبری پرسپولیس: مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

بازيكنان پرسپوليس به تازگي خواهان پرداخت مابقي طلب‌شان شده‌اند و كاشاني هم به واسطه كريم باقري به آنها پيغام داده كه تا پيش از پايان فصل همه پول آنها را پرداخت خواهد كرد.


از قول پزشك پرسپوليس خوانده بوديم كه مهدي شيري تا دو هفته ديگر قادر به بازي كردن نيست اما دكتر زرينه ديروز با تكذيب اين خبر گفت، براي مشخص شدن وضعيت شيري امروز از او تست مي‌گيرد.


با مخالفت علي دايي، دو بازيكن اميد پرسپوليس- علي عسگر و آقازماني- فعلا قيد حضور در اردوي اميدها را زده‌اند و فقط با پرسپوليس تمرين مي‌كنند.


همه صحبت‌ها براي بازي دوباره پرسپوليس- الريان انجام شده و قرار است در تيرماه و بعد از پايان فصل، دو تيم در تهران با هم بازي كنند.


با طولاني شدن مصدوميت كريم باقري شايعه شده بود كه او تا پايان فصل نمي‌تواند بازي كند اما دكتر زرينه اين شايعه را رد كرده و مي‌گويد كه كاپيتان پرسپوليس تا 20 روز ديگر به تمرين‌ها برمي‌گردد.


حكم تمديد سه ماهه سرپرستي كاشاني كه نزديك به يك ماه پيش به صورت شفاهي اعلام شده بود امروز با تاييد و امضاي رييس سازمان تربيت بدني به صورت مكتوب در اختيار او قرار مي‌گيرد.


به خاطر اختيار تام دايي در انتخاب دستيارهايش، تلاش‌هاي باشگاه براي حذف يحيوي و آوردن يك مربي پرسپوليسي هم بي‌نتيجه ماند و قرار است اين مربي امروز حكم خود را بگيرد.


شكايت‌نامه باشگاه عليه هوار ملامحمد به امضاي حبيب كاشاني هم رسيده و اگر او تا امروز خودش را معرفي نكند پرسپوليسي‌ها شكايت‌شان را به فيفا مي‌فرستند.


احمدرضا عابدزاده كه چند روز پيش شايعه حضورش در استيل‌آذين را تكذيب كرده بود حالا بايد جواب شايعه استقلالي شدنش را هم بدهد. خودش كه مي‌گويد هرگز به استقلال نمي‌رود و يكي از نزديكانش هم اين «نه» او را تاييد مي‌كند: «هر چيزي درباره او مي‌شنويد دروغ است. عابدزاده نه به استقلال مي‌رود و نه هيچ تيم ديگري. قصد مصاحبه كردن هم ندارد.»

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: كريمي از خانواده بزرگ پرسپوليس است و به شخصه از بازگشت او به اين تيم استقبال مي‌كنم.

علی دایی بعد از ظهر امروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد رسمی خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد.

توميسلاو ايوكوويچ  بعدازظهر امروز امروز (چهارشنبه) با حضور در باشگاه پرسپوليس توافقنامه پايان همكاري خود با اين باشگاه را امضا كرد.

مربي دروازه بانان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص انتقادهاي پيشكسوتان اين تيم از انتخاب او به وسيله دايي براي حضور در كادرفني پرسپوليس گفت: براي اين دوستان احترام زيادي قائلم اما، با قدرت در پرسپوليس به كار خود ادامه مي‌دهم.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)