مرجع خبری پرسپولیس: تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز در زمين شركت واحد پيگيري شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس تمرين پرسپوليس در آستانه ديدار حساس با ذوب‌آهن صبح امروز از ساعت 11 دقيقه به مدت 2 ساعت در زمين تمرين شركت واحد و در غياب باقري، زارع و ملي‌پوشان اين تيم برگزار شد.


تمرين امروز بر خلاف روزهاي گذشته و با نزديك شدن به زمان ديدار مقابل ذوب‌آهن بيشتر به انجام كارهاي تاكتيكي اختصاص پيدا كرد و از تمرينات پرقدرت بدني خبري نبود.

صحبت در مورد بازي روز گذشته تيم ملي فوتبال ايران مقابل سنگاپور بين بازيكنان جالب بود. آنها از خوشحالي بازيكنان تيم ملي و افشين قطبي پس از گلزني به سنگاپور متعجب بودند و عقيده داشتند آنها طوري خوشحالي كرده‌اند كه گويا به تيم ملي آلمان گل زده‌اند.

*محمدعلي يحيوي، مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس پس از امضاي قراردادش با اين تيم بر سر تمرينات حاضر شد. وي در دقايقي با ميثاق معمارزاده به طور اختصاصي تمرين كرد.

*در تمرين امروز نيز همچون روزهاي گذشته فريادهاي بلند دايي جلب توجه مي‌كرد.

*دايي به دليل درگيري لفظي ديروز عليرضا حقيقي و اشپيتيم آرفي دقايقي با حقيقي صحبت كرد. وي قبل از آغاز تمرين به بازيكنان اولتيماتوم داد كه بايد احترام خود و هم تيمي ها را نگه دارند.

*10 هوادار از نزديك تمرين را تماشا كرده و به تشويق بازيكنان پرداختند.

*مجتبي زارعي و كريم باقري روزي 2 جلسه فيزيوتراپي را در دستور كار خود قرار داده تا زودتر به آمادگي برسند. قرار است از پاي باقري طي امروز و فردا MRI گرفته شود.

*مهدي شيري پس از چند جلسه غيبت از امروز در تمرينات حاضر شد.

*دايي تمرينات ويژه‌ حركات چرخشي و ضربه به گل را براي نوروزي و آرفي در نظر گرفت.

*تمرين امروز تنها در يك نوبت برگزار شد و پرسپوليسي‌ها بر خلاف روز گذشته بعدازظهر تمرين نخواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)