مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تیتر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

به گفته پزشك پرسپوليس، شيث و محمد كه به تازگي به تمرين‌ها برگشته‌اند مشكلي براي بازي كردن ندارند اما شيري بايد براي رسيدن به آمادگي بدني چند روزي را تمرين كند و كريم باقري هم بايد تا دو سه هفته ديگر منتظر بماند. تكليف مجتبي زارع هم بعد از رسيدن نتيجه MRI مشخص مي‌شود.


براي بازي با ذوب‌آهن، پرسپوليسي‌ها با 19 بازيكن به اردو مي‌روند. همه بازيكنان بايد ساعت 18:30 فردا در هتل لاله خود را به كادر فني معرفي كنند.


قرار است تا پايان دي ماه مبلغ 200 ميليون تومان از سوي سازمان تربيت بدني و 150 ميليون از طريق اسپانسر در اختيار باشگاه قرار بگيرد تا طلب بازيكنان از اين راه پرداخت شود.


محمود خوردبين بر سر انتخاب سرپرستي يا قائم مقامي باشگاه دچار ترديد شده. باشگاه براي ايجاد تغيير، پست قائم مقامي را به خوردبين پيشنهاد داده و اين درحالي است كه با توجه به سمبليك بودن اين پست، خوردبين ترجيح مي‌دهد همچنان سرپرست بماند. البته او هنوز پاسخي به پيشنهاد كاشاني نداده.

 


پاداش ويژه 250 هزار توماني كه بعد از هر بازي به ستاره‌هاي پرسپوليس داده مي‌شد به درخواست سرمربي جديد تا 300 هزار تومان بالا رفته و همچنين قرار است از اين هفته 4 بازيكن به عنوان بهترين‌هاي پرسپوليس انتخاب شوند، نه سه نفر.


با درخواست دايي، قرار است شيث، بائو و نوروزي براي رسيدن به وضعيت بدني ايده‌آل، علاوه بر تمرين‌هاي هر روز با تيم، در يك برنامه مدون تمرين‌هاي ويژه‌اي را با مولايي انجام بدهند.


هرچند كريم باقري تمايلي به مربيگري ندارد و كاشاني هم در اين تصميم با او موافق است اما علي دايي مي‌خواهد كه باقري از اين به بعد دستيارش در كادر فني باشد. براي همين تصميم گرفته همراه او به ديدار كاشاني برود و با اين واسطه، كاپيتان را به مربيگري در پرسپوليس راضي كند.

بالاخره هوار ملا محمد عراقی از طریق کویت وارد ایران شد تا پس از جلسه با حبیب کاشانی به تمرینات تیمش بازگردد.

بازیکن عراقی پرسپولیس امروز به همراه مدیر برنامه هایش در باشگاه پرسپولیس حاضر شد.


مربي جديد دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس تهران قراردادي تا پايان فصل جاري با اين باشگاه امضا كرد.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)