مرجع خبری پرسپولیس: مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حساسیت امتیازی دیدار این تیم برابر ذوب آهن گفت: پیروزی در این دیدار می تواند ما را به جمع مدعیان نزدیک تر کند.


حسین عبدی ضمن بیان مطلب فوق در خصوص دیدار حساس روز شنبه تیم های پرسپولیس برابر ذوب آهن گفت: در بازی رفت ما می توانستیم این تیم را شکست دهیم اما در این دیدار برنامه خاصی داریم زیرا پیروزی مقابل ذوب آهن ما را مجددا به جمع مدعیان برمی گرداند.

 

وی ادامه داد: این سه امتیاز بسیار مهم است گرچه ذوب آهن از نظر کار گروهی در دفاع و حمله یکی از بهترین تیم های ایران است اما ما تلاش می کنیم با برنامه ریزی خاص آنها را شکست داده و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را به دست آوریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مدیران همه جوانب را برای ایجاد تغییرات در این تیم سنجیده اند اظهار داشت: هر تغییری برای ایجاد سیر صعودی در تیم است در اینجا هم تنها پرسپولیس مهم است نه فرد.

من هم امیدوارم چه من باشم چه هر مربی دیگری همه دست به دست هم داده و پرسپولیس را به جایگاه اصلی اش برسانند.

وی اخبار منتشر شده در خصوص مشکلاتش با دایی را تکذیب و اظهار داشت: طبق قراردادی که دارم تمام تلاشم چه در زمان کرانچار و چه امروز با صداقت وظایفم را انجام داده تا برای پرسپولیس مفید باشم ضمن اینکه نباید فراموش کنیم سرمربی باید خودش تیم را بچیند زیرا وی مسئول اصلی نتایج تیم خواهد بود.

 

عبدی در پایان گفت: بازگشت پرسپولیس به صدر به این بستگی دارد که به امتیازات رقبا نگاه نکنیم بلکه فقط در مسابقات خصوصا مسابقات مهم با تیم های بالای جدول در صدد کسب امتیازات کامل باشیم تا بتوانیم پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش که همان صدر جدول است برسانیم.

 

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور عصر فردا (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)