مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپوليس، گفت: بر خلاف شايعات منتشر شده نه ليست مازاد داريم و نه ليست بازيكن جديد.


حبيب كاشاني كه جمعه شب در جمع بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس در اردوي هتل لاله صحبت ميكرد با رد شايعات منتشر شده در خصوص تهيه ليست خريد از سوي سرمربي جديد، افزود: شايعات بسياري درباره ارايه شدن ليست خريد بازيكنان جديد از سوي علي دايي به من منتشر مي شود كه به هيچ عنوان صحت ندارد. ما بدون توجه به شايعات، فقط به بازي هاي باقي مانده تا پايان ليگ فكر مي كنيم و هدفمان كسب بهترين نتايج در ادامه بازي ها مي باشد.


وي با اشاره به 13 بازي باقیمانده تا پایان فصل، تاکید کرد: ما این طور فکر می کنیم که از این هفته، یک لیگ 13 هفته ای جدید برای ما شروع شده می شود که باید با آمادگی کامل و بهترین نتایج، آن را پشت سر بگذاریم.


کاشانی تاکید کرد: “اینکه تا امروز چه نتایجی کسب شده، دیگر برای ما اهمیتی ندارد و از امروز فقط به مسیر پیش رویمان فکر می کنیم.”


سرپرست باشگاه پرسپولیس به حضور علی دایی به عنوان سرمربی این تیم اشاره کرد و افزود: با حضور آقای دایی که پر افتخارترین بازیکن فوتبال کشورمان و شناخته شده ترین آنها در جهان است، باید شاهد یک تحول در عملکرد تیم باشیم و اجازه ندهیم هیچ مانعی، سد راه ما شود و احدی بتواند میان ما تفرقه بیندازد.


کاشانی گفت: تنها چیزی که می تواند پرسپولیس را از مسیر قهرمانی دور کند و به زمین بزند، تفرقه است و باید با کمک هم اجازه ندهیم بدخواهان ما بتوانند در تیم ما تفرقه بیندازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)