مبلغ قرارداد دایی شخصی است/ هوار از سه شنبه به تمرینات گروهی باز می گردد

مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: فكر مي‌كردم با حضور دايي جمعيت بيشتري به ورزشگاه بيايد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس حبيب كاشاني پس از تساوي يك بر يك مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: ذوب‌آهن از تيم‌هاي خوب است و اين اولين تجربه دايي روي نيمكت پرسپوليس بود. در اين مسابقه بر اثر اشتباه گل خورديم.

وي افزود: تماشاگران در هر شرايطي از اين تيم بردمي‌خواهند. پرسپوليس نياز به آرامش دارد و اميدوارم از فرصت‌هاي آينده نهايت استفاده را ببريم.


سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره احمدرضا عابدزاده كه با حضور علي دايي از اين تيم كنار گذاشته شد عنوان كرد: عابدزاده براي پرسپوليس زحمت زيادي كشيده و حتي سلامتي خود را گذاشته اما هر سرمربي كادر خودش را مي‌خواهد و تشخيص علي دايي اين بود كه يحيوي مربي گلرها باشد. ما هم وظيفه فراهم كردن خواسته‌هاي سرمربي را داريم.

كاشاني درباره تمديد حكم سرپرستي خود در اين باشگاه گفت: من خبر تمديد سرپرستي‌ام را از تلويزيون شنيدم. هنوز حكمي به من ندادند اما با خيال راحت كارم را مي‌كنم. من خدمتگذار مردم هستم. انتخاب اعضاي هيات‌مديره در اختيار من نيست اما حضور آنها مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند.


سرپرست پرسپوليس در مورد مبلغ قرارداد دايي تصريح كرد: مبلغ دايي چيز خاصي نيست و در هيات فوتبال ثبت شده است اين يك موضوع شخصي است.


وي درباره وضعيت هوارملامحمد عنوان كرد: او فعلا با تيم تمرين مي‌كند و به طور حتم از سه‌شنبه در تمرينات گروهي شركت خواهد كرد اما درباره غيبت‌هاي او كميته انضباطي تصميم گيري مي‌كند.

حبيب كاشاني در پاسخ به اين سئوال كه كرانچار به هنگام جدايي از پرسپوليس چه ميزان از مبلغ قراردادش را دريافت كرده گفت: طبق قراردادي كه با كرانچار داشتيم به وي 50 هزار دلار داديم و قرارداد او فسخ شد.


وي در خصوص استقبال كم هواداران اين تيم براي بازي امروز خاطرنشان كرد: با حضور دايي فكر مي‌كردم جمعيت بيشتري به ورزشگاه بيايند. من انتظار ديگري داشتم با اين حال نسبت به گذشته استقبال از تيم خوب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)