مرجع خبری پرسپولیس: مرور می کنیم تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس ، با ما همراه باشید:


* برنامه‌هاي تمريني پرسپوليس تا پايان دي ماه جاري روز پنج‌شنبه در اختيار بازيكنان قرار گرفت تا آنها در جريان كامل برنامه‌هاي تيم باشند.


*  گفته مي‌شود براي تكميل مستندات باشگاه در شكايت از شركت به‌گل، قرار است عباس انصاري‌فرد اين هفته و قبل از برگزاري جلسه دادگاه، مدارك تازه‌اي را در اختيار مديران پرسپوليس قرار دهد.


* احمدرضا عابدزاده پنج‌شنبه بار ديگر در باشگاه با نماينده‌هاي كاشاني ديدار كرد و در اين ديدار به پيشنهاد تازه آنها براي قبول مديريت تيم‌هاي پايه هم «نه» گفت.


* مذاكره مديران پرسپوليس با برزيلي‌ها براي راه‌اندازي آكادمي مشترك فوتبال در اين كشور هنوز ادامه دارد و پرسپوليسي‌ها براي بررسي شرايط اين همكاري و اعلام جواب آخرشان تا دو هفته ديگر از برزيلي‌ها مهلت گرفته‌اند.


* اگرچه مديران پرسپوليس مدعي شده بودند كه همكاري با توميسلاو ايوكوويچ را بدون پرداخت هيچ پولي به پايان برده‌اند اما نزديكان باشگاه خبر دادند كه نيمي از طلب 120 هزار دلاري اين مربي كروات قبل از تسويه حساب به او پرداخت شده است.


* حبيب كاشاني با رد شايعات منتشر شده در خصوص تهيه ليست خريد از سوي سرمربي جديد، افزود: شايعات بسياري درباره ارايه شدن ليست خريد بازيكنان جديد از سوي علي دايي به من منتشر مي شود كه به هيچ عنوان صحت ندارد.


* در شرایطی که سایت گل مدعی شده است کریم باقری با حبیب کاشانی و علی دایی به شدت دچار مشکل شده است، مسوولان باشگاه پرسپولیس این مساله را به شدت تکذیب کردندو و مدعی شدند غیبت کریمی با هماهنگی باشگاه صورت گرفته و این سایت به دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس است.


* تیم فوتبال پرسپولیس در اولین مسابقه خود با سرمربی جدید در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ذوب آهن به تساوی یک یک  دست یافت.


* علی دایی پس از اولین تجربه هدایت تیم فوتبال پرسپولیس گفت : گل تساوی ذوب آهن کاملا مردود بود و داور این سه امتیاز را از ما گرفت.


* مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ ديگر وارد حاشيه نخواهم شد و هر چه در گذشته بين من و علي دايي بوده، تمام شده است و بازوبند کاپیتانی من نشانی از آن بود.


* سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص آینده هوار ملامحمد گفت: قرارداد ملامحمد بابرجاست. او از روز جمعه با تیم تمرین کرد و تا روز سه شنبه به صورت انفرادی به تمرینات خود ادامه می دهد و از روز سه شنبه به تمرینات گروهی می پیوندد و دایی پس از آن در خصوص استفاده از این بازیکن تصمیم گیری خواهد کرد. البته مسئولان باشگاه برای تخلفاتی که هوارملامحمد مرتکب شده جرایمی را در نظر خواهد گرفت.


* کاشانی در خصوص قطع همکاری کرانچار با باشگاه پرسپولیس گفت: از قرارداد کرانچار با باشگاه پرسپولیس 7 ماه باقی مانده بود اما برای این مدت باید 210 هزار دلار به او می دادیم. با توافقی که صورت گرفت با پرداخت 50 هزار دلار به این مربی با او قطع همکاری کردیم.


* با پیگیری های مکرر حبیب کاشانی سازمان تربیت بدنی اعلام کرده که تا پایان هفته مبلغ 500 میلیون تومان به پرسپولیس کمک خواهد کرد .


* با حکم حبیب کاشانی رضا چلنگر مترجم سرمربی پیشین پرسپولیس به عنوان عضو هیات روابط بین الملل این باشگاه انتخاب شد.


انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)