مرجع خبری پرسپولیس: هوار ملامحمد چهار پنج هفته پس از شروع ليگ نهم حرفه‌اي و پس از عقد قراردادي 470 هزار دلاري با پرسپوليس به تهران آمد و قبل از پا به توپ شدن در تمرينات 200 هزار دلار را گرفت.


هوار از هفته هفتم و در بازي با پيكان به عنوان بازيكن ذخيره به تركيب پرسپوليس رسيد و بعد از سه بار حضور به عنوان نفر جايگزين، در 5 بازي متوالي به‌عنوان مهره فيكس بازي كرد. بعد از آن هوار به عراق رفت و در اردوي پرسپوليس در دبي غيبت كرد، غيبتي 20 روزه كه جريمه‌اي سنگين برايش دربر داشت.

 

هافبك چپ‌پاي عراقي از كسر 15 درصد قراردادش شاكي شد، اين جريمه با تصميم كاشاني از 15 به 10 درصد رسيد اما هوار روز 25 آذر تهران را به حالت قهر و با مصاحبه‌اي عليه كاشاني ترك كرد.خود هوار که می گفت کاشانی ابتدا با حالت بی احترامی برگه فسخ قرارداد را روبرویش گذاشته تا امضا کند و یا جریمه را بپذیرد و پس از بیرون رفتنش کاهش جریمه را در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده است نه به خود وی.


او مي‌گفت جريمه را قبول دارد اما قسط بعدي قراردادش را مي‌خواهد (چيزي حدود 160 هزار دلار) اما كاشاني نه راضي به دادن اين پول بود و نه اينقدر پول داشت كه به هوار بدهد. هوار از تهران به سليمانيه عراق رفت، منزلي كه باشگاه برايش گرفته بود دوباره در اختيار باشگاه گذاشته شد و لوازم هوار از آن آپارتمان خارج شد. كار به تهديد باشگاه كشيد و اولتيماتوم‌هاي پياپي مقامات باشگاه به هوار و عقيم ماندن مذاكره با مدير برنامه‌هاي وي باعث تهيه و تنظيم شكواييه‌اي براي فيفا شد. پس از دو سه بار تعيين مهلت براي بازگشت هوار، بالاخره اين بازيكن عراقي با بدقولي چندباره پس از غيبتي سه‌هفته‌اي روز پنج‌شنبه به تهران برگشت و بلافاصله به باشگاه پرسپوليس رفت تا براي بازگشتش مذاكره كند، مذاكره‌اي كه معلوم نيست به نتيجه برسد يا نه.


كاشاني نبود، دايي خواست تمرين كند
انگار كه هوار شيفته علي دايي است و پس از تغيير در رأس كادر فني سرخ‌ها هر طور شده مي‌خواهد در جمع سرخ‌ها باقي بماند. جالب اينكه هوار در مصاحبه‌اي گفته بود به‌خاطر دايي حتي يك سال ديگر قراردادش را تمديد مي‌كند. روز پنج‌شنبه هوار به همراه مدير برنامه‌هايش به باشگاه رفت تا به قول خودش به خاطر دايي و پرسپوليس زمينه بازگشتش را فراهم كند اما خبري از حبيب كاشاني نشد و او با عليپور (مدير روابط عمومي)، رسايي (معاون اجرايي) و مصطفي شكري (معاون حقوقي) به مدت 2 ساعت مذاكره كرد.

 

عليپور بعد از اين جلسه گفت: «هوار 4 مشكل با باشگاه دارد كه به او ابلاغ كرديم. او 40 روز غيبت غير موجه در تمرين‌ها دارد و در سه مسابقه رسمي پرسپوليس حضور نداشته است. همچنين ايشان مصاحبه‌هايي عليه منافع باشگاه و بازيكنان انجام داده و همچنين خروج بدون مجوز از كشور داشته است كه درباره اين 4 مورد بعد از بازي با ذوب‌آهن تصميم مي‌گيريم.» اما با تصميم دايي و با موافقت باشگاه هوار از ديروز در تمرين پرسپوليس حاضر شد تا روز دوشنبه بعد از جلسه كميته انضباطي باشگاه در مورد وي تصميم‌گيري شود.

برخورد سرد بازيكنان با هوار در تمرين
بعد از اينكه هوار از تهران رفت جو بدي عليه وي در بين بازيكنان ايجاد شد. هوار به محض ورودش به تهران طي مصاحبه‌اي گفت: «من با هيچ كدام از بازيكنان مشكلي ندارم، خواهش مي‌كنم در مورد گذشته با من صحبت نكنيد چون با چهره‌اي متفاوت برگشته‌ام.» اما ديروز در محل تمرين برخورد سردي با هوار شد. بازيكنان كه تحويلش نگرفتند و علي دايي هم بعد از جلسه‌اش در رختكن او را فرا نخواند.

 

حال بايد ديد با جو ايجاد شده و ذهنيت حبيب كاشاني نسبت به اين بازيكن ، باشگاه چه تصميمي درباره او خواهد گرفت و بالاخره اينكه هوار بي‌خيال قسط دوم قراردادش (حداقل براي مدتي كوتاه تا آب‌ها از آسياب بيفتد) مي‌شود يا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)