مرجع خبری پرسپولیس : هوار ملا محمد به كسر 25 درصد از مبلغ كل قراردادش محكوم شد.

عباس عليپور؛ دبير كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس با اعلام اين خبر گفت: جلسه كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس عصر امروز(دوشنبه) براي اعلام راي در خصوص تخلفات هوار ملا محمد تشكيل شد و اعضا با اتفاق آرا و با در نظر گرفتن حداكثر تخفيف، به كسر 25 درصد از مبلغ كل قرارداد اين بازيكن راي دادند. اين راي بدوي و ظرف سه روز از تاريخ ابلاغ، قابل تجديد نظر خواهي از شوراي استيناف باشگاه خواهد بود.

عليپور در ادامه، تخلفات هوار ملا محمد را برشمرد و افزود: بيش از بيست روز غيبت، عدم حضور در دو مسابقه رسمي برابر پاس همدان و صباي قم، خروج بدون اجازه از كشور و انجام مصاحبه هاي خلاف شئون حرفه اي عليه كليه اركان باشگاه، تخلفات ايشان بود كه در جلسه گذشته در خصوص آنها توضيحاتي را ارائه داد و اعضاي كميته انضباطي بر اساس توضيحات وي، امروز اين راي را صادر كردند.

دبير كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا اين جريمه با در نظر گرفتن كسر 10 درصد كل مبلغ قرارداد هوار كه پيش از اين ابلاغ شده، مي باشد گفت: خير. اين راي مستقل از جريمه قبلي و با توجه به تخلفات جديد ايشان است. آن جريمه نيز با نظر شوراي استيناف، قطعي و لازم الاجرا است.
گفتني است پيش از اين نيز هوار ملا محمد به دليل 20 روز غيبت و يك جلسه عدم همراهي تيم در برابر سپاهان اصفهان به كسر 10 درصد مبلغ كل قراردادش محكوم شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)