مرجع خبری پرسپولیس : شيث رضايي كه در ديدار با ذوب آهن از ناحيه دوقلوي پا دچار آسيب ديدگي شد، طي دو روز اخير در دو نوبت تمرينات فيزيوتراپي خود را دنبال مي كند تا هرچه سريع تر به شرايط مسابقه نزديك شود·
از اين رو او ديروز هم در كلينيك باشگاه حاضر شد و به انجام تمرينات اختصاصي پرداخت· گفتني است كه شيث جواب MRI خود را گرفت و قرار است امروز فريد زرينه نظر قطعي اش را در مورد ميزان دقيق اين مصدوميت اعلام كند؛ از اين رو هنوز حضور شيث در ديدار با شاهين بوشهر در هاله اي از ابهام قرار دارد

دکتر فرید زرینه پزشک پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیمش ایران می‌گوید: «مصدومیت مهدی شیری برطرف شده و تمرین‌های بدنسازی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد. کریم باقری و زارع هم تمرین سبک و نرم دویدن را آغاز کرده‌اند اما شیث رضایی به دلیل کشیدگی از ناحیه عضله پا سه هفته به درمان نیاز دارد.»

با توجه به مصدومیت این بازیکنان و محرومیت حسین بادامکی شاهد تغییراتی در چیدمان علی دایی خواهیم بود. احتمال بازگشت سپهر حیدری یا باقری‌ها به خط دفاعی بسیار زیاد است و اگر مهدی شیری به آمادگی کامل نرسد احتمالا از میثم بائو استفاده خواهد کرد. البته باید دید تا روز بازی با شاهین پارس میزان آمادگی بازیکنان مصدوم پرسپولیس به چه حد می‌رسد. به هر حال برای دایی اهمیت بسیار زیادی دارد که از زمین بوشهر امتیاز کامل را به دست آورد.

با توجه به ادعای دکتر زرینه در مورد شیث رضایی و دوری سه هفته‌ای‌اش به نظر می‌رسد مدافع پرسپولیس برای دربی تهران آماده شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)