مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

جلسه فني پرسپوليسي‌ها امروز در باشگاه برگزار مي شود و دايي و همكارانش گزارش خود از بازي با ذوب‌آهن را به كاشاني ارائه مي‌كنند. همچنين قرار است دايي براي بازي هفته بعد با شاهين هم برنامه بدهد و تكليف دستيارانش را هم در همين جلسه روشن كند.


به خاطر انتخاب كريم باقري به عنوان ورزشكار برتر اخلاق، باشگاه هدايايي را تدارك ديده كه قبل از سفر به بوشهر آنها را به كاپيتان پرسپوليس هديه مي‌دهد.


فيرات قبلا گفته بود كه نمي‌تواند به ايران بيايد اما اصرارهاي دايي او را مجاب كرده كه درباره اين پيشنهاد بيشتر فكر كند. قرار است اين مربي تا چند روز ديگر جواب آخرش را به دايي بدهد.


حضور دوباره وسلي برزيليا در پرسپوليس جدي‌تر شده و اين بازيكن تا آخر هفته قرارداد جديدش را امضا مي‌كند.


محمد مولايي ديروز صبح پيش از شروع تمرين به سازمان تربيت بدني رفت تا مشكل به‌وجود آمده بر سر انتقالش به تهران را انجام بدهد.


پيگيري‌هاي حبيب كاشاني بالاخره نتيجه داد و قرار است تا پايان ماه جاري سازمان تربيت بدني 500 ميليون تومان به باشگاه پرسپوليس كمك كند تا از اين راه طلب بازيكنان سر وقت پرداخت شود.


پرسپوليسي‌ها كه ديروز را با دو جلسه تمرين در شركت واحد و مجموعه ورزشي نياوران به پايان برده بودند امروز استراحت مي‌كنند و تمرين‌هاي‌شان از فردا يك جلسه‌اي خواهد شد.


حسين بادامكي با كارت زردي كه در بازي با ذوب‌آهن گرفت سه اخطاره شد و بدين ترتيب پرسپوليس را در بازي هفته بعد با شاهين و سفر به بوشهر همراهي نخواهد كرد.

 

دبير كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس با اعلام اين خبر گفت: جلسه كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس عصر امروز(دوشنبه) براي اعلام راي در خصوص تخلفات هوار ملا محمد تشكيل شد و اعضا با اتفاق آرا و با در نظر گرفتن حداكثر تخفيف، به كسر 25 درصد از مبلغ كل قرارداد اين بازيكن راي دادند. اين راي بدوي و ظرف سه روز از تاريخ ابلاغ، قابل تجديد نظر خواهي از شوراي استيناف باشگاه خواهد بود.

 

دکتر فرید زرینه پزشک پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیمش می‌گوید: «مصدومیت مهدی شیری برطرف شده و تمرین‌های بدنسازی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد. کریم باقری و زارع هم تمرین سبک و نرم دویدن را آغاز کرده‌اند اما شیث رضایی به دلیل کشیدگی از ناحیه عضله پا سه هفته به درمان نیاز دارد.»

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)