مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تیتر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

گفته مي‌شد قرار است پرسپوليسي‌ها 36 ساعت قبل از بازي با شاهين و با پرواز 6:30 صبح جمعه به بوشهر سفر كنند اما بنا به اعلام باشگاه، پرواز كاروان پرسپوليس ساعت 18:30 جمعه انجام مي‌شود.


به گفته معاون حقوقي پرسپوليس هنوز نامه‌اي رسمي از سوي وينگادا به باشگاه نرسيده و اولتيماتوم چند روز پيش هم فقط يك هشدار بوده از سوي مدير برنامه‌هاي او. پرسپوليسي‌ها مدعي شده‌اند كه حتي مبلغ دقيق بدهي باشگاه به وينگادا را نمي‌دانند و در اين باره منتظر اعلام او هستند.


علي دايي از عملكرد بادامكي، شكوري و كلاه‌كج ناراضي است و به همين خاطر يك برنامه تمريني ويژه را براي آنها تنظيم كرده است.


همزماني غيبت‌هاي محمود خوردبين در تمرين‌ها با ابراز تمايل احمد ابراهيمي باعث شده بحث تغيير سرپرست بار ديگر در پرسپوليس به راه بيفتد كه البته خوردبين غيبت‌هاي اين چند روزه‌اش را به خاطر گرفتاري‌هاي او براي تهيه بليت بوشهر و رزرو هتل عنوان كرده، نه تغيير سرپرست.


به درخواست سرمربي پرسپوليس، دكتر زرينه امروز گزارشي كامل از وضعيت مصدومان اين تيم و نحوه درمان آنها را به علي دايي ارائه مي‌كند.


پس از به گوش رسيدن شايعات زياد در مورد كنار رفتن عبدي و خوردبين از تيم فعلي، كاشاني صراحتا اعلام كرد اين دو نفر در راس كار باقي مي مانند. البته كاشاني اعلام كرده به زودي يك مربي ديگر به كادر فني اضافه خواهد شد.


نماينده شهرداري منطقه 9 ظهر ديروز به باشگاه پرسپوليس رفت اما چون حبيب كاشاني جلسه داشت موفق به ديدار و صحبت با او نشد.


وسلي برزيليا تا حضور دوباره در پرسپوليس فاصله زيادي ندارد. در اين باره همه صحبت‌ها انجام شده و حتي ديروز ظهر كاشاني و مدير برنامه‌هاي وسلي آخرين حرف‌هاي‌شان را هم زدند. فقط مانده تاييد علي دايي تا قرارداد جديد بازيكن برزيلي، 5/1 ساله با پرسپوليس امضا شود.


احمدرضا عابدزاده هنوز پاسخي به پيشنهاد رياست آكادمي باشگاه نداده و اين درحالي است كه به گفته عليپور، براي شنيدن پاسخ نهايي عابدزاده باشگاه فقط تا آخر همين هفته منتظر مي‌ماند.


جلسه هفتگي سالني‌بازان پرسپوليس پيش از ظهر ديروز با حضور بازيكنان و مسوول كميته فوتسال در باشگاه برگزار شد.


اشپيتيم آرفي ديروز ظهر براي صحبت درباره مطالباتش به باشگاه رفت و بعد از ديدار با حبيب كاشاني غرولندكنان ساختمان باشگاه پرسپوليس را ترك كرد.


دکتر زرینه در مورد آخرین وضعیت بازیکنان در آستانه دیدار با شاهین بوشهر  اظهار داشت: “وضعیت بازیکنان رضایت بخش است ولی شیث رضایی که در دیدار با ذوب آهن از ناحیه عضله دو قلو پا دچار کشیدگی شده است تا یک ماه نمی تواند بازی کند ولی در هر صورت تلاش می شود تا هر چه سریع تر مشکل اش برطرف شود.”


هوار ملا محمد درباره اينكه كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس روز گذشته اعلام كرد 25 درصد از قراردادش به دليل غيبت‌هاي غيرموجه كسر مي‌شود، تصريح كرد: در مورد رأي كميته انضباطي اعتراضم را به كميته استيناف باشگاه اعلام كردم و اميدوارم پس از بررسي جريمه در نظر گرفته شده كمتر شود. دوست دارم با كاشاني ديدار كنم و اميدوارم در اين مورد بتوانم با وي صحبت كنم.



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)