مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تیتر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

به گفته مديران پرسپوليس، پول بازيكنان تا يك هفته ديگر آماده است و آنها مي‌توانند براي گرفتن طلب‌شان چهارشنبه آينده به باشگاه بروند.


پرسپوليسي‌ها هرچند مدعي بودند كه رحمان رضايي باقيمانده طلب خود را به باشگاه بخشيده اما نتوانستند مدركي در اين باره ارائه كنند. به همين خاطر كميته انضباطي، پرسپوليس را به پرداخت 45 ميليون و پانصد هزار تومان به رحمان رضايي محكوم كرد.


با توجه به سفر زودهنگام پرسپوليس به بوشهر، آخرين جلسه تمريني سرخ‌ها قبل از بازي با شاهين، عصر جمعه در بوشهر برگزار مي‌شود.


وسلي برزيليا كه آخرين تلاش‌ها براي حضور دوباره‌اش در پرسپوليس هم به بن بست رسيده بعدازظهر سه‌شنبه به باشگاه رفت و درخواست كرد كه از فيلم بازي‌هايش و كليپ‌هايي كه در زمان حضورش در پرسپوليس تهيه شده يك كپي را در اختيارش بگذارند. وسلي همچنين بايد 25 هزار دلار به باشگاه غرامت بدهد.


لباس‌هاي پرسپوليسي‌ها براي سفر به بوشهر آماده شده و بازيكنان و مربيان مي‌توانند بعد از پايان تمرين امروز كت و شلوارهاي جديدشان را تحويل بگيرند.


در صورت پيروزي برابر شاهين بوشهر، هر يك از بازيكنان پرسپوليس 600 هزار تومان پاداش مي‌گيرند. با تصميم كاشاني هر برد خارج از خانه 600 هزار تومان پاداش دارد و هر پيروزي خانگي 400 هزار تومان.


درحالي كه گفته مي‌شد جلسه شوراي استيناف پرسپوليس براي بررسي درخواست تجديد نظر هوار ملامحمد چهارشنبه- ديروز- برگزار مي‌شود اما قرار است تكليف اين بازيكن عراقي در جلسه دوشنبه استيناف برگزار شود، حال آنكه به نظر مي‌رسد باشگاه قصد دارد با بخشش 5 تا 10 درصدي جريمه هوار، ماجراي او را به پايان ببرد.

 

حبيب كاشاني در آخرين مصاحبه‌اي كه با خبرنگاران تلويزيوني انجام داد و روز قبل نيز از سيما پخش شد صراحتاً‌ اعلام كرد كه انتخاب سرپرست تيم بر عهده باشگاه بود و او هيچ مذاكره‌اي با احمد ابراهيمي براي نشستن بر روي نيمكت پرسپوليس به عنوان جانشين محمود خوردبين انجام نداده است.


یدار شاهین بوشهر – پرسپولیس نیز با داوری احمد صالحی و همراهی جواد تقی پور و علی موغلی برگزار خواهد شد.


سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس با خونسردي و اعتماد به نفس خاصي از موفقيت تيمش سخن مي گويد و ضمن اطمينان به كسب نتايج مطلوب سعي مي كند حرفي نزند كه حاشيه ساز شود. علي دايي از علي كريمي و آينده پرسپوليس و برنامه‌هايش براي موفقيت اين تيم سخن گفته است.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)