میثاق: محمد دوست من است

مرجع خبری پرسپولیس: در تمرینات صبح دیروز پرسپولیس و در حین بازی دست رشته درگیری لفظی بین محمد منصوری و معمارزاده بوجود آمد و این درگیری می رفت تا به زد و خورد این 2 بازیکن منجر شود که با دخالت بازیکنان ختم به خیر شد.

جریان از این قرار است که در حین بازی دست رشته چندین مرحله توپ از دستان محمد منصوری رها شد که معمارزاده با حالتی شوخی به این بازیکن می گوید حواسش را بیشتر جمع کند اما ناگهان منصوری از کوره درمی رود و به معمارزاده می گوید این یک بازی جدی نیست که تو اینطوری جدی گرفتی با این حرف معمارزاده هم از کوره درمی رود و جواب این بازیکن را می دهد این درگیری می رفت که به جاهای باریک کشیده شود که با دخالت بازیکنان پایان یافت.

منصوری که بسیار از این اتفاق عصبی بود با هوارمحمد هم درگیری لفظی پیدا می کند اما این درگیری هم با دخالت بازیکنان ختم به خیر شد. تمام این اتفاقات زمانی رخ داد که علی د ایی حواسش به این بازیکنان نبود و دور از صحنه درگیری قرار داشت.


معمارزاده دروازه بان پرسپولیس در مورد درگیری با منصوری در  تمرینات اظهارداشت: محمد پسر خوبی است و ما با هم رفیق هستیم از این درگیریها در همه تیمها پیش می آید و ما مشکل خاصی از این بابت نداریم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)