مرجع خبری پرسپولیس: مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران از هواداران تيم فوتبال شاهين بوشهر خواست در بازي روز شنبه تنها تيم خود را تشويق كنند.

حسين عبدي روز جمعه با اشاره به توهين برخي تماشاگر نماهاي بوشهري كه در محل تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس حاضر شده بودند، افزود: اندك تماشاگر نماهاي بوشهري بايد بدانند كه با توهين و ناسزا نمي‌توانند روحيه بازيكنان پرسپوليس را تضعيف كنند چرا كه ما تنها براي كسب پيروزي به بوشهر آمده ايم.

به گفته وي تماشاگران فهيم تيم فوتبال شاهين بوشهر بايد تنها تيم خود را در ورزشگاه تشويق كرده و از سردادن شعارهاي انحرافي عليه تيم مقابل خوداري كنند. آنان همچنين بايد جلوي فعاليت گروهي اندك از تماشاگرنماهاي اين شهر را بگيرند تا مبادا كل علاقمندان خونگرم فوتبال بوشهر زير سووال بروند.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران درادامه به هم خانواده بودن تيم‌هاي پرسپوليس و شاهين بوشهر نيز اشاره كرد و افزود: اين دو تيم از يك خانواده هستند و از اين نظر در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر همانند آزادي راحت فوتبال بازي خواهيم كرد.

عبدي در خصوص شرايط فعلي تيم پرسپوليس و برنامه‌هاي اين تيم براي بازي روز شنبه نيز گفت: تمرينات خيلي خوبي را پشت سر گذاشتيم و از هر نظر براي بازي آماده ايم.

البته در اين ديدار شيث رضايي، كريم باقري و مجتبي زارع را به علت مصدوميت و حسين بادامكي را به دليل سه اخطاره بودن در اختيار نخواهيم داشت كه با جايگزين كردن نفرات شايسته خلاء آنها را جبران خواهيم كرد.

وي درخصوص تيم شاهين بوشهر نيز گفت:شاهين بوشهر تيم خوبي است. آنها در ديدار رفت هم مقابل پرسپوليس بازي قابل قبولي را درتهران به نمايش گذاشتند. اما به طور يقين در اين ديدار امتيازي را از دست نخواهيم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)