مرجع خبری پرسپولیس: مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: 2 روز به بازی با ذوب آهن مانده بود که در تمرینات و پیش چشمان دایی مصدوم شدم بنابراین با MRI که از پایم گرفتم مشخص شد فعلا نمی توانم برای پرسپولیس بازی کنم.

شیث رضایی اظهارداشت: در حال حاضر صبح و بعدازظهر مشغول فیزیوتراپی هستم و با هماهنگی دکتر زرینه به کلنیک می روم و در آنجا روی پای مصدومم کار می کنم تا هرچه زودتر به بهبودی برسم.

وی در  مورد احتمال کسب یکی از سهمیه های آسیا گفت: شک نکنید که ما به همه چیز فکر می کنیم و از کادر مدیریتی تا فنی همه خواهان کسب یکی از سهمیه های آسیا هستیم. بی شک دایی برای تفریح به پرسپولیس نیامده و او هم برای اهداف بسیاری از جمله گرفتن یکی از سهمیه های آسیا تلاش می کند.

مدافع پرسپولیس در مورد غیبتش در بازی با شاهین گفت: حضور یا غیبت من مهم نیست بلکه گرفتن 3 امتیاز این دیدار برای ما در اولویت قرار دارد و مهمترین حسن دایی این است که اسمها برایش مهم نیستند و هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب قرار می گرد و اگر هم من نیستم سپهر حیدری و باقریها که بازی می کنند. هر 2 بازیکن جزو بهترینهای ایران محسوب می شوند و پرسپولیس نباید از عدم حضور چندین بازیکنش نگران باشد.

رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام سعی ما حضور در جام باشگاهی است و امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)