مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي را با برنامه به پرسپوليس آوردم و ضمن دادن اختيار تام، از او حمايت كامل مي‌كنم.

حبيب كاشاني پس از شكست سنگين تيم فوتبال پرسپوليس برابر شاهين بوشهر، اظهار كرد: نبايد نتايج به دست آمده در دو بازي اخير تيم را به حساب علي دايي بنويسيم. ما اين مربي را با برنامه به تيم آورده و از او حمايت كامل مي‌كنيم. معتقدم بايد به دايي فرصت داد تا برنامه‌هايش را در تيم پياده كند و در زماني كه سرمربي تيم است سرانجام نتايج خوبي را با پرسپوليس كسب كند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا زلاتكو كرانچار سرمربي اسبق پرسپوليس،‌ كيفيت اين تيم را تا حد يك تيم دسته سومي نزول داده است، خاطرنشان كرد: به هيچ وجه چنين اعتقادي ندارم. كرانچار زحمات زيادي براي پرسپوليس كشيد و فراموش نكنيم او تيم را در رتبه سوم جدول تحويل ما داد. ما هم بايد سعي كنيم براي موفقيت آتي تيم در بهترين مسير حركت كرده و به دايي كمك كنيم تا نتايج مورد دلخواه هواداران حاصل شود.

كاشاني با بيان اينكه هدف اول پرسپوليس در مسابقات امسال كسب قهرماني جام حذفي و سپس گرفتن سهميه ليگ قهرمانان آسيا از طريق ليگ برتر است، درباره دلايل افت تيمش، تصريح كرد: ما پرسپوليس را در همين شرايط تحويل گرفتيم و اكنون نيز بايد با همه بضاعت‌هايي كه دارد كار كرده، سختي‌ها را تحمل كنيم و با برنامه‌هايمان بهترين استفاده را از پتانسيل موجود ببريم.

وي افزود: مي‌دانم كه هواداران از اين نتيجه ناراحت هستند اما بايد به سرمربي تيم فرصت داد، از او حمايت كرد تا آينده خوبي از آن تيم‌مان باشد. اميدوارم مربيان و بازيكنان از اين شكست درس گرفته و چنين نتيجه‌اي ديگر تكرار نشود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره توصيه‌ او مبني بر اضافه مربي ديگري به كادر فني تيم، گفت: در اين موضوع به دايي اختيار تام داده‌ام. او با نظر خود يحيوي را به كادر فني آورد و از اين به بعد هم با همين رويه مربي ديگري كه در نظر دارد را هم خودش به تيم مي‌آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)