مرجع خبری پرسپولیس : ” علی پروین” پیشکسوت تیم پرسپولیس پس از شکست تحقیرآمیز این تیم مقابل تیم فوتبال شاهین پارس جنوبی گفت:” بعضی از بازیکنان پرسپولیس بیشتر از اینکه به فکر خوب بازی کردن باشند به دنبال درست کردن مدل موهایشان هستند.”

“علی پروین” که با انتخاب دایی به شدت از سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس حمایت کرد، در واکنش به شکست این تیم مقابل شاهین پارس جنوبی این نیتجه را خجالت‌آور خواند و خطاب به بازیکنان گفت:” من نمی‌دانم جواب این هواداران چطور می‌خواهند بدهند. اصلا حال و حوصله حرف زدن ندارم و نمی‌دانم چه بگویم.”

وی افزود:” آنهایی الان باید حرف بزنند که پرسپولیس را به چنین وضعیتی دچار کردند. به نظر من پرسپولیس اگر بازیکنان باتعصب داشت به چنین روزی نمی‌افتاد.”

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به اینکه بازی پسرش اصلا برایش مهم نیست، خاطرنشان کرد:” اصلا بحث یک بازیکن نیست این تیم بد بسته شده و این مسأله کار علی دایی را سخت می‌کند. ما همه باید به او کمک کنیم زیرا از علی دایی بهتر که نداریم.”

وی همچنین اضافه کرد: “از این شکست تحقیرآمیز خجالت می‌کشم و بازیکنان پرسپولیس از این پس باید به فکر جبران این نتیجه باشند. بعضی از بازیکنان بیشتر از اینکه به فکر خوب بازی کردن باشند به دنبال درست کردن مدل موهایشان هستند.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)