مرجع خبری پرسپولیس : در نامه کاشانی به عزیز الله محمدی مطرح شد/ درخواست باشگاه پرسپولیس برای رعایت شرایط برابر در برگزاری مسابقات

سرپرست باشگاه پرسپولیس در نامه ای به رئیس سازمان لیگ برتر خواستار تجدید نظر در زمان برگزاری دیدار هفته بیست و چهارم این تیم برابر راه اهن شد.

حبیب کاشانی در نامه خود به عزیرالله محمدی با اشاره به تاریخ بازی های انجام شده در هفته بیست و چهارم و مقایسه فاصله بین دو بازی برای تیم های استقلال – استیل آذین و پرسپولیس نوشته است: “زمان استراحت بین دو بازی برای باشگاه پیروزی 4 روز و برای تیم های مذکور 8 روز لحاظ شده است. این در حالی است که هواداران این باشگاه از امکان دیدن این بازی در یک روز تعطیل نیز محروم  گردیده و فاصله بین دو مسابقه نیز برای باشگاه ها در شرایط مساوی رعایت نشده است.”

متن کامل نامه حبیب کاشانی به رئیس سازمان لیگ برتر به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای سردار عزیز محمدی

ریاست محترم سازمان لیگ برتر

احتراما، بدنوسیله به استحضار می رساند با توجه به برگزاری مسابقه تیم های فوتبال پیروزی و شاهین بوشهر در قالب هفته 23 مسابقات لیگ برتر در مورخه شنبه 26/10/88 ملاحظه می گردد که تیم های فوتبال استیل آذین و استقلال تهران در روز جمعه مورخ 25/10/88 بازی خود را به انجام رسانده‌اند. این در حالی است که در هفته بیست و چهارم این مسابقات بازی بین تیم های فوتبال پیروزی (پرسپولیس) و راه‌آهن در روز پنجشنبه مورخ مورخ 1/11/88 صورت خواهد پذیرفت و بازی بین تیم های استقلال و آستیل آذین در روز شنبه مورخ 3/11/88 صورت می‌پذیرد.
ملاحضه می فرمایید که زمان استراحت بین دو بازی برای این باشگاه 4 روز و برای تیم های مذکور 8 روز لحاظ شده است. این در حالی است که هواداران این باشگاه از امکان دیدن این بازی در یک روز تعطیل محروم گردیده و فاصله بین دو مسابقه نیز برای باشگاه ها در شرایط مساوی رعایت نشده است و با توجه به اینکه می توان با یک فاصله 24 ساعته مسابقه در یک زمین مشترک برگزار گردد این باشگاه آمادگی دارد تا پس از ایجاد شرایط لازم، مسابقه خود را در روز جمعه مورخه 2/11/88 برگزار نماید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)