كاشاني براي خروج از بحران چه نقشه‌اي دارد؟

مرجع خبری پرسپولیس : شكست 4- يك پرسپوليس مقابل استقلال اهواز، نقطه عطف اين تيم شد تا برخلاف تصور عمومي كه قهرماني پرسپوليس را محال مي‌دانست

اين تيم با گل دقيقه 7+90 سپهر حيدري جام را بالاي سر ببرد. مجيد جلالي كه آن روز سرمربي استقلال اهواز بود، در توصيف دگرگوني پرسپوليس چنين گفت: «بعد از بازي به فرودگاه اهواز آمدم. دقايقي بعد، پرسپوليسي‌ها هم از راه رسيدند. مثل لشكر شكست‌خورده به نظر مي‌رسيدند؛ خيلي داغان و پكر روي صندلي‌ها ولو شدند. دقايقي بعد، حبيب كاشاني آنها را صدا زد و در نمازخانه فرودگاه اهواز تشكيل جلسه دادند. نمي‌دانم در اين جلسه ميان كاشاني، كادر فني و بازيكنان چه گذشت اما وقتي بازيكنان بيرون آمدند، برق خاصي در چشمان آنها وجود داشت. بازيكنان پرسپوليس از اين رو به آن رو شده بودند و به نظر من قهرماني پرسپوليس نتيجه همان جلسه‌اي بود كه در فرودگاه اهواز پس از شكست مقابل ما تشكيل شد.»


با اينكه دو فصل از آن اتفاق گذشته، اما هيچ گاه روشن نشد كه در جلسه فرودگاه اهواز چه گذشت اما از آنجا بود كه پرسپوليس زندگي متفاوتي را آغاز كرد و بردهاي متوالي‌اش آغاز شد تا سرانجام به قهرماني رسيد.
فرداي شكست اهواز، اتفاقات عجيبي در تمرين پرسپوليس رخ داد. ليدر دشت‌اندام و خطرناك پرسپوليس، به سمت قطبي حمله‌ور شد تا او را بزند اما حميد استيلي جلوي او را گرفت. ساعاتي بعد خبرگزاري‌ها خبر اخراج شيث و ماماني را اعلام كردند و اين دو بازيكن تا پايان فصل كنار گذاشته شدند و حتي در مراسم جشن قهرماني هم در ورزشگاه حضور نداشتند. از آن روز به بعد، تمام بحث‌ها پيرامون اختلافات قطبي و استيلي به پايان رسيد و پرسپوليس بازي‌هايش را برد و قهرمان شد. درحالي كه 2 سال از آن حادثه گذشته، امروز باز هم حبيب كاشاني مديريت مجموعه پرسپوليس را برعهده دارد؛ كاشاني با همان روحيات و همان خصلت‌هاي گذشته، در قبال شكست 4- يك پرسپوليس چه واكنشي نشان داده است؟
آيا جلسه‌اي مشابه جلسه فرودگاه اهواز، اين بار در فرودگاه بوشهر هم تشكيل شده است؟ تنها تفاوت اين شكست و شكست اهواز، بازيكنان تيم فعلي پرسپوليس است. بازيكناني كه در سطحي به مراتب پايين‌تر از بازيكنان فصل 86-85 قرار دارند. شايد اگر اين بازيكنان به لحاظ فني در سطحي بالاتر قرار داشتند، علي‌رغم شكست
4- يك در بوشهر باز هم روزنه‌هاي اميد وجود داشت اما امروز يأس و نااميدي فضاي پرسپوليس را فرا گرفته و انعكاس آن در چهره هواداران اين تيم به چشم مي‌خورد؛ آيا كاشاني اين بار هم نسخه‌اي براي خروج از ناكامي و تبديل بحران به فرصت را دارد يا اين شكست پاياني است بر آرزوهاي فصل 89-88 پرسپوليس؟ نمي‌دانيم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)