مرجع خبری پرسپولیس: احمدرضا عابدزاده بار ديگر دست خالي باشگاه را ترك كرد. او ديروز رفته بود تا حق و حقوقش را بگيرد اما به خاطر غيبت كاشاني موفق به ديدار با او نشد. عابدزاده هم با قائم مقام او حرف زد و گفت كه حاضر به مديريت آكادمي باشگاه نيست.

* اشپيتيم آرفي كه درباره انتقالش به مس كرمان قبلا صحبت شده بود در پرسپوليس مي‌ماند چرا كه دايي با اين انتقال مخالفت كرده و گفته به مهاجم اروپايي‌اش نياز دارد.

* باشگاه پرسپوليس طبق عادت چند هفته‌اي‌اش، فردا از پرسپوليسي‌هاي حاضر در راه‌آهن تقدير خواهد كرد. مهدي تارتار، فرشيد كريمي و سعيد حلافي و عيسي ترائوره بازيكناني هستند كه قرار است از آنها تجليل شود.

* علي دايي كه قرار بود خيلي زودتر از اينها درباره باخت به شاهين توضيح بدهد ديروز بالاخره موفق به ديدار با كاشاني شد. او قبل از تمرين به باشگاه رفت و گزارشش درباره باخت به بوشهر را به حبيب كاشاني داد.

 

* بعد از امضاي تومار ليدرها عليه بوقچي پرسپوليس و درخواست‌شان براي اخراج او از محل تمرين، كاشاني در نامه‌اي به مسوولان شركت واحد، ممنوعيت ورود ليدرها و هواداران پرسپوليس به اين مجموعه را اعلام كرد. او قرار است امروز هم در جلسه‌اي ليدرهاي باشگاه را توجيه كند.

* آخرين تمرين قبل از بازي با راه‌آهن ساعت 15:30 امروز برگزار مي‌شود و بعد از آن همه بازيكنان بايد ساعت 19 در هتل حاضر باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)