حبیب کاشانی: شکست برابر شاهین بوشهر یک اتفاق بود.

مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني كه دیشب پیش از دیدار برابر راه آهن در جمع بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس در اردوي هتل لاله صحبت مي‌كرد، با اشاره به شکست سنگین برابر شاهین بوشهر، گفت: “با وجودی که این شکست برای پرسپولیس شک بود. من می گویم شک نبود، پتک بود. و این ضربه سنگینی برای حیثیت پرسپولیس قلمداد می شود.”

وی ادامه داد: “بعد از باخت از شاهین گفته ام که تمام مسئولیت آن را به عهده می گیرم و تمامی اشتباهات آن دیدار بر عهده من است، هر جا فکر کنم بودن من برای تیم مفید نیست، مدیریت باشگاه را به کنار می گذارم.”

کاشانی تاکید کرد: “هر چند هفته سختی داشتیم ولی در هر صورت باید گذشته را فراموش کنیم و با اتحاد و همبستگی می توانیم این شکست را پشت سر بگذاریم. زیرا پس از هر سختی‌ا‌ی آرامش است.”

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به دیدار برابر راه آهن، تاکید کرد: “در بازی برابر راه آهن وصله ها را از خود دور می کنیم، از بازی احساسی پرهیز کرده و نشان می دهیم که مسابقه بوشهر یک اتفاق بود.”

کاشانی با یادآوری رای 51 درصدی در نظر سنجی برنامه نود، اظهار داشت: “با توجه به زمان نا مناسب برگزاری مسابقه، مردم با این رای خود پیامی را به ما رساندند مبنی بر اینکه باخت از شاهین بوشهر یک اتفاق بود و دوباره برای ما ثابت شد پر طرفدارترین تیم ایران هستیم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)