مصدوم بودم خوب بازی نکردم

مرجع خبری پرسپولیس: كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران با بيان اينكه كسب پيروزي برابر راه آهن بسيار ارزشمند بود، تصاحب سه امتياز اين بازي را براي تيمش حياتي عنوان كرد: در بازی فوتبال یک گل به هیچ وجه تعیین کننده نیست و ما می توانستیم با تفاضل گل بیشتری این بازی را ببریم.


كريم باقري عصر جمعه افزود : پيروزي برابر راه آهن نشان داد كه بازيكنان از شوك شكست مقابل شاهين بوشهر خارج شده اند. اين پيروزي مي‌تواند انگيزه بازيكنان را براي كسب نتايج قابل قبول در ليگ برتر افزايش دهد.

 

وی  افزود: ما در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم که می توانستیم از آنها استفاده کنیم به هر حال پیروزی دراین بازی هم مثل شکست برابر شاهین بوشهر باید از ذهن ما بیرون برود و همه تمرکزمان را برای بازی مقابل پیکان بگذاریم.

 

باقري درباره شكست پرسپوليس برابر شاهين بوشهر در هفته بيست و سوم ليگ برتر گفت: يكي از اتفاقات نادر در فوتبال ايران بدست آمد. بازيكن پرسپوليس بايد اين ناكامي را فراموش كنند و به فكر بازيهاي آينده خود باشند.

 

وي اضافه كرد : هنوز ‪ ۱۰‬بازي تا پايان ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران باقي مانده است به طوريكه پرسپوليس مي‌تواند جايگاه خود را در جدول رده بندي بهبود بخشد.

 

کریم باقری با اشاره به حسایت تک تک بازی های آینده پرسپولیس، تاکید کرد: “صحبت کردن از بازی دربی از خالا منطقی نیست و باعث می شود تمرکز ما از بین برود بنابراین بهتر است به جای پرداختن به دیدار با استقلال برای بازی بعد متمرکز شویم.”

 

كاپيتان پرسپوليس با بيان اينكه علاقه‌اي به مربيگري در فوتبال ندارد، افزود : هم اكنون تجربيات خود را در اختيار بازيكنان جوان تيم قرار مي دهم تا بتوانيم نتايج خوبي را در ليگ برتر بدست آوريم.

وي با اشاره به اينكه به تازگي از بند مصدوميت خارج شده است، گفت : عملكرد چندان خوبي در ديدار مقابل راه آهن نداشتم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)