ممنوع المصاحبه بودیم اما مصاحبه های زیادی از من منتشر می شد!

مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه سرمایه باشگاه پرسپولیس هوادارانش هستند و این را امروز در ورزشگاه آزادی با گوشت و پوست خود لمس کردیم.


به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس محسن خلیلی زننده تک گل پیروزی بخش پرسپولیس در برابر راه آهن با تقدیر از حضور هواداران پرسپولیس در این بازی افزود: از صمیم قلب خوشحالم که بزرگی، عظمت و بلند فکری هوادارانمان بار دیگر در این بازی ثابت شد و آن‌ها به رغم شکست سنگین‌مان در اتفاق تکرار نشدنی در بوشهر باز هم ورزشگاه را مملو از جمیت کردند و 90 دقیقه ما را شرمنده خود کردند. ما به این هواداران می‌بالیم.


خلیلی تصریح کرد: این بازی استارت جدیدی برای پرسپولیش بود تا ثابت کند یک تیم بزرگ می‌توان د به بهترین نحو با مشکلات بزرگ هم برخورد کند. به نظرم با این برد، تیر دشمنان پرسپولیس و آن‌هایی که می‌خواستند بین ما و هواداران فاصله بیندازند به سنگ خورد.


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

گلی که زدم، حاصل تلاش همه بازیکنان بود. هر چند اگر تمرکز بیشتری داشتیم با اختلاف 4 – 5 گل می توانستیم برنده این بازی باشیم.

 

خلیلی با اشاره به سکوت دو هفته ای خود، افزود: وقتی تیم بد بازی می کند، حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند و فقط باید عمل کرد. ما سعی کردیم با تمرینات پرفشار، در عمل ثابت کنیم که اراده ای برای بردن در ما وجود دارد. هر چند در این دو هفته نیز، علی رغم این که سکوت کرده بودم مصاحبه‌های متعددی از من منتشر می‌شد که صحت نداشت. امیدوارم همه دوستداران پرسپولیس اعم از هواداران، خبرنگاران و اصحاب رسانه، کمک کنند تا تیم ما بتواند با دوری از حاشیه‌ها، در مسیر قهرمانی قدم بردارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)