مرجع خبری پرسپولیس:مهاجم پرسپوليس گفت: بازيكنان بايد بدانند در زمين مسابقه به بازيكنان حريف بي‌احترامي نكنند و به همين خاطر به حريف تذكر دادم.

 

هادي نوروزي درباره پيروزي يك بر صفر مقابل راه آهن اظهار داشت: نيمه اول خوب بازي كرديم و مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم. مهم كسب 3 امتياز بود كه از اين شرايط خاص بعد از ديدار با شاهين خارج شويم.


وي افزود: راه آهن حرفي براي گفتن نداشت، اما ما هم بي‌دقت بوديم و از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده نكرديم. البته بازيكنان راه آهن در نيمه دوم روي دروازه ما فشار وارد كردند كه راه به حايي نبردند.
نوروزي درباره درگيري‌اش با بازيكنان راه آهن در حين مسابقه عنوان كرد: اتفاق خاصي نيفتاده بود. در فوتبال اين درگيري‌ها اجتناب ناپذير است، اما بازيكنان بايد بدانند در زمين مسابقه به بازيكنان حريف بي‌احترامي نكنند. به همين خاطر به حريف تذكر دادم.

وي درباره عدم گلزني در ديدارهاي اخير پرسپوليس و در بازي مقابل راه آهن اظهار داشت:


هنوز به پست جديدي كه بازي مي‌كنم عادت نكرده‌ام و به تمركز لازم نرسيدم. بايد كاري كنم كه اين طلسم بشكند چون گل نزدن آزارم مي‌دهد.
بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: بعد از شكست مقابل شاهين هفته سختي را پشت سر گذاشتيم، اما خوشبختانه در اين هفته موفق شديم با پيروزي مقابل راه آهن دل هواداران را به دست آوريم تا در چند هفته آينده راحت‌تر بازي كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)