مرجع خبری پرسپولیس: بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به حاشيه‌ها توجه نمي‌كنم و تمام تلاش خود را براي حضور در تركيب اصلي به كار خواهم گرفت.

 

جلال اكبري در خصوص شرايطش اظهار داشت: من تجربه‌هاي بد زيادي دارم؛ با بوناچيچ به دليل نيمكت نشيني درگيري‌هاي زيادي داشتم، اما چون به پرسپوليس علاقه دارم نمي‌خواستم در اين باشگاه هم با اين مشكلات روبرو شوم. نيمكت نشيني سخت بود، اما حرفه‌اي فكر كردم تا بتوانم به تركيب اصلي راه پيدا كنم.

 وي افزود: از لحاظ فني چيزي كمتر از ساير بازيكنان ندارم، اما نمي‌دانم چرا در زمان كرانچار بازي‌ها را از روي نيمكت پيگيري مي‌كردم. در زمان كرانچار اميد زيادي براي حضور در تركيب نداشتم، اما با آمدن دايي تلاش خود را مضاعف كردم چون معتقدم هركس كه تلاش كند مي‌تواند به خواسته‌هاي خود برسد.

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: از دايي به دليل فرصت‌هايي كه به من داده تشكر مي‌كنم؛ اين فرصت‌ها باعث شد تا با انگيزه براي تيمم بازي كنم و موثر باشم.

اكبري در رابطه با ديدار روز گذشته برابر راه‌آهن عنوان كرد: دو نيمه متفاوت داشتيم؛ در نيمه اول مي‌توانستيم با 3 گل به رختكن برويم، اما با كم دقتي موقعيت‌هاي به‌دست آمده را تبديل به گل نكرديم. با شرايط حاكم بر بازي و تيم حريف مي‌دانستيم كه در 10 دقيقه پاياني كار سختي در پيش داريم، اما خط دفاعي تيم ما در اين ديدار نمره قبولي گرفت و توانست مقابل حملات تيم حريف ايستادگي كند.

وي با بيان اينكه در بازي‌هاي آينده بهتر بازي خواهم كرد، ادامه داد: پس از پخش برنامه 90 و شكست برابر شاهين بوشهر اتفاقات عجيبي در ذهن بازيكنان رخ داد. پس از نتيجه عجيبي كه برابر شاهين كسب شد تمامي بازيكنان شرمنده هواداران شده بودند و حتي در خيابان هم نمي‌توانستيم با مردم روبرو شويم.
اكبري افزود: در بازي برابر راه‌آهن فكر نمي‌كرديم كه بيش از 5 يا 6 هزار هوادار به ورزشگاه بيايد، اما با ديدن 60 هزار هوادار سرخ‌پوش بازيكنان روحيه بالايي گرفتند و هم‌قسم شدند كه اين بازي را با برتري پشت سر بگذارند. با ديدن اين تعداد هوادار به خودم باليدم كه در پرسپوليس بازي مي‌كنم. پرسپوليس به غير از اينكه در ايران اين تعداد هوادار دارد در آسيا هم حرف اول را از اين حيث مي‌زند.
بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس عنوان كرد: تمريناتم را بدون حاشيه و توجه به شايعات دنبال مي‌كنم؛ اميدوارم هر چه زودتر با ملامحمد در جناح چپ به هماهنگي بيشتر برسيم و بتوانيم اين جناح پرسپوليس را بيش از پيش تقويت كنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)