مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه بانهاي تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به عملكرد عليرضا حقيقي در ديدار برابر راه‌آهن گفت: از هفته گذشته حقيقي را براي اين مسابقه آماده كرديم و او به خوبي پاسخ اعتماد ما را داد.
محمد علي يحيوي ضمن بيان مطلب فوق افزود: با تلاش بازيكنان توانستيم بازي خوبي را مقابل راه آهن انجام دهيم، دروازه‌بان ما هم عملكرد خوبي داشت و چند بار موقعيت‌هاي گلزني مهاجمان حريف را مهار كرد و نشان داد از آمادگي بالايي برخوردار است.


وي ادامه داد: از ابتداي هفته گذشته تلاش كرديم عليرضا حقيقي را از لحاظ روحي و رواني براي مسابقه برابر راه‌آهن آماده كنيم و خوشحالم كه توانستيم مزد زحمات خود را با درخشش وي بگيريم، حقيقي به خوبي توانست فشار مسابقه را از خود دور كند البته اين‌گونه نبود كه از ميثاق معمارزاده غافل شويم و ميثاق هم كماكان يكي از خوب هاي پرسپوليس و فوتبال ايران است.


مربي دروازه‌بانان تيم پرسپوليس اضافه كرد: ما دو جوان آينده‌دار به نام هاي حقيقي و معمارزاده در درون دروازه خود داريم كه معتقدم جزو بهترين‌هاي ايران هستند و حتي مي‌توانند در تيم ملي هم بازي كنند، اما اينكه كدام‌يك از آنها در درون دروازه قرار بگيرد به تشخيص كادر فني مربوط مي‌شود
يحيوي گفت:

 

انتخاب عليرضا حقيقي به عنوان دروازه‌بان اصلي تيم پرسپوليس در ديدار برابر راه‌آهن بنابه صلاحديد آقاي دايي بود. البته من هم نظر خودم را درخصوص آمادگي حقيقي به او دادم ، معمولا با ارزيابي تمرينات دروازه‌بانان، آماده‌ترين را به سرمربي تيم اعلام كرده و وي با ارزيابي دقيق دروازه‌بان اول تيم را انتخاب مي‌كند.


وي افزود: بعد از كسب پيروزي مقابل راه‌آهن شهرري ديروز به تمرين ريكاوري پرداختيم و از امروز تمرينات خود را به صورت جدي براي ديدار برابر مقابل پيكان آماده مي كنيم تا بتوانيم روند روبه‌رشد خود را حفظ كنيم.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد: با تدابير علي دايي و تلاش بازيكنان مي‌توان اين نويد را به هواداران داد كه پرسپوليس در آينده نيز به جايگاهي كه حقش است، برسد، تا در نهايت هم بتوانيم با كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا به فكر حضور پرقدرت در اين رقابت‌ها باشيم.


يحيوي در باره اينكه آيا به قول خود در باره معرفي هر دو دروازه بان پرسپوليس به تيم ملي عمل خواهي كرد گفت: البته اين مهم اول به خود معمارزاده و حقيقي بستگي دارد و سپس كادر فني تيم ملي بايد انتخاب كند اما آن چيزي كه من معتقدم اين است كه اين دو بازيكن از جمله دروازه بانهايي هستند كه اگر قدر خود را بدانند با توجه به سن جواني كه دارند سالها مي توانند دروازه تيم ملي را در اختيار خود داشته باشند و من هم در اين راه به آنها كمك مي كنم.


ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و راه‌آهن شهرري از هفته بيست‌ و چهارم مسابقات ليگ برتر روز جمعه گذشته با نتيجه يك بر صفر به سود تيم پرسپوليس پايان يافت. تك گل اين ديدار محسن خليلي به ثمر رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)