مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

برنامه پاداش‌ها كه با آمدن دايي متوقف شده بود اين هفته دوباره از سر گرفته مي‌شود. قرار است در اردوي چهارشنبه شب هم پاداش برد راه‌آهن پرداخت شود و هم پاداش ويژه 500 هزار توماني به محسن خليلي بابت گلزني‌اش برابر ذوب‌آهن و راه‌آهن.


درخواست پرسپوليس براي بررسي جداگانه وضعيت اين باشگاه و استقلال در پرونده شكايت آنها مورد موافقت داور يوناني قرار گرفته و شركت كانادايي هم براي ارائه مستندات تازه‌اش فقط 20 روز ديگر فرصت دارد.


بعد از طرح اين خبر كه احمدرضا عابدزاده دوشنبه براي گرفتن پولش به باشگاه مي‌رود، كاشاني به او پيغام داد كه براي گرفتن طلب خود بايد تا آخر هفته منتظر بماند. بعد از پيروزي برابر راه‌آهن علي دايي از باشگاه مرخصي گرفت و به اردبيل رفت. البته مرخصي او دو روزه است و سرمربي پرسپوليس تا پايان امروز خودش را به تهران مي‌رساند.


با تصميم‌ سرمربي، حسين عبدي ديگر اجازه آناليز حريفان پرسپوليس را ندارد و اين كار را از اين به بعد علي دايي به تنهايي انجام خواهد داد.


ميثاق معمارزاده، شيث رضايي، سپهر حيدري، عليرضا محمد، عادل كلاه‌كج و سامان آقازماني دو اخطاره‌هاي پرسپوليس هستند كه اگر در بازي با پيكان هم كارت بگيرند از حضور در دربي محروم خواهند شد.


مديرعامل شاهين شكايتنامه اين باشگاه عليه حسين عبدي را امروز و فردا به دادسرا مي‌برد و مربي پرسپوليس تا 10 روز ديگر بايد جوابگوي اين شكايت باشد.


هوار ملامحمد شانس آورد كه جلسه استيناف باشگاه تا بعد از بازي با شاهين و راه‌آهن به تعويق افتاد. چرا كه حالا مي‌تواند به كسر جريمه‌اش اميدوار باشد. هوار تك گل پرسپوليس در بوشهر را زد و برابر راه‌آهن هم عملكرد قابل قبولي داشت. آنقدر كه دبير كميته انضباطي و مدير روابط عمومي باشگاه مدعي شد اينها همه در حكم نهايي بازيكن عراقي موثر خواهد بود. حكمي كه قرار است در جلسه فرداي شوراي استيناف باشگاه و بعد از بررسي درخواست تجديدنظر هوار ملامحمد صادر شود. البته عليپور مدعي شده كه حتي با در نظر گرفتن عملكرد فني او هم در نهايت 5 درصد از اين جريمه 25 درصدي بخشيده خواهد شد و نه چيزي بيشتر از آن.


نيمكت‌نشيني آرفي و تياگو برابر راه‌آهن با توجه به عملكرد آنها در بوشهر اصلا عجيب نبود. اما خب دو بازيكن خارجي پرسپوليس را بدجوري عصباني كرده. آنقدر عصباني كه در اردوي قبل از بازي آرفي كه فهميد فيكس نيست قهر كرد و تياگو هم در تمام طول بازي با دلخوري روي نيمكت نشست. در همين رابطه آنها تصميم گرفته‌اند امروز به ديدار كاشاني بروند و بابت اين تصميم علي دايي و نيمكت‌نشيني‌شان از او گله كنند.

تيم پرسپوليس در آستانه بازى با استقلال ۶، بازيكن ۲ اخطاره دارد. طبق آمار؛ شيث رضايى، ميثاق معمارزاده، سپهر حيدرى، عليرضا محمد، عادل كلاه كج و سامان آقا زمانى ۶ سرخپوشى هستند كه ۲ اخطاره بوده و بايد در جريان بازى پرسپوليس و پيكان مراقب رفتار و اعمالشان در زمين باشند تا بازى با استقلال را از دست ندهند.


علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس تهران خود را یکی از طرفداران قدیمی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دانست اما خطاب به هواداران این تیم گفت: « تیم تراکتورسازی تبریز یکی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران است اما نباید این مساله از یاد برد که پرسپولیس در تمام ایران ایران طرفدار دارد اما تراکتور تنها در آذربایجان هوادار دارد. »


کمیته داوران فصل گذشته تصمیم به استفاده از داور ایرانی برای قضاوت در دربی گرفت و سرانجام محسن ترکی پس از سال‌ها به عنوان یک داور ایرانی این دیدار را سوت زد. در دیدار برگشت اما قرار بود سعید مظفری‌زاده این مسابقه را قضاوت کند ولی در آخرین لحظات همه چیز عوض شد و محسن ترکی برای دومین بار پیاپی دربی را سوت زد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


حبیب کاشانی در جلسه‌ای با دکتر علی سعیدلو، درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس بحث و تبادل نظر می‌کنند. ارایه گزارش مالی باشگاه و ارایه گزارش و تبادل نظر در خصوص دیگر مسایل مربوط به باشگاه، از دیگر دستور جلسات این ملاقات است.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)