با حقیقی مشکلی ندارم/قدرت بردن پیکان در قزوین را داریم

مرجع خبری پرسپولیس : میثاق معمارزاده پس از باخت به شاهین‌بوشهر حرف هایی زد که تا حدودی تکان‌دهنده و جنجالی مطرح شده بود.

صحبت‌هایی نظیر آنکه بعضی از بازیکنان پرسپولیس لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را ندارند و برخی از مسائل دیگر که البته این بار میثاق معمارزاده در گفتگوهایش چندان تمایلی ندارد به گذشته بازگردد.

* حرف های تو مبنی بر آنکه بعضی بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند برای برخی عجیب بود.
من پس از باخت حرف‌هایی را مطرح کردم اما دوباره نمی خواهم حرف های بعد از باخت به شاهین‌بوشهر را تکرار کنم. چون تیم ما در‌حال حاضر راه‌آهن را برده و برای موفقیت‌های دیگر شانس‌های جدیدی را به دست آورده بنابراین دیگر نمی‌خواهم به گذشته و حرف‌های قبلی‌ام برگردم.

گل های بدی را در دیدار با شاهین‌بوشهر دریافت کردی که تا حدودی تو را زیر سئوال برد.


من فقط در دو بازی رفت و برگشت مقابل شاهین‌بوشهر بد بودم. این را قبول دارم اما فکر می‌کنم در بیشتر بازی‌هایی که برای پرسپولیس به میدان رفتم خوب کار کردم و ضعیف نبودم.

* از تو به عنوان یک دروازه‌بان باتجربه بعید بود که گل‌هایی نظیر گل سوم مقابل شاهین‌بوشهر را از حریف دریافت کنی؟

من فکر می‌کنم اشتباه به تجربه یک بازیکن باز نمی‌گردد. بزرگ‌ترین دروازه‌بانان دنیا هم اشتباه می‌کنند، اشتباه‌های من هم در دیدار با شاهین‌بوشهر به اشتباه فردی‌ام بازمی‌گشت و این هم در اثر تمرکز پایین من رقم خورد.

* چرا در دیدار با راه‌آهن با وجود برد در نیمه دوم چندان قابل قبول کار نکردید؟

ما در همان نیمه دوم هم چند موقعیت گل دیگر به جز گل خلیلی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. پس از دست دادن فرصت هایمان حریف جرات بیشتری پیدا کرد تا موقعیت خلق کند و در بعضی از مواقع خطرساز شود.

* فکر نمی‌کنی با وجود برد مقابل راه‌آهن و عملکرد نسبتا موفق حقیقی در آن دیدار، تو در برابر پیکان هم ذخیره باشی؟

نیمکت‌نشینی هم جزیی از زندگی یک فوتبالیست است و برای همه بازیکنان وجود دارد. من تمام تلاشم را انجام می‌دهم اما همه چیز دیگر به تصمیم علی دایی بستگی دارد.

* مشکلات تو و حقیقی با آمدن علی دایی هم به نظر حل نشده؟

اصلا چنین چیزی نیست. من و حقیقی دو دوست هستیم که اصل رفاقت و رقابت بین ما وجود دارد و مشکلات گذشته بین من و حقیقی کاملا برطرف شده است. متاسفانه در گذشته‌ای عده‌ای به مشکلات دامن زدند و باعث به وجود آمدن اختلاف بین من و حقیقی شدند اما در‌حال حاضر من و حقیقی رفیق و رقیب هستیم.

قدرت بردن پیکان را دارید؟
پرسپولیس پرطرفدار تیم ایران است و توان بردن هر تیمی را نیز دارد .مطمئن باشید در زمین پیکان هم ما تمام تلاش‌مان را برای شکست حریف انجام می‌دهیم.

* پرسپولیس پس از دست دادن شانس قهرمانی به نظر برای کسب مقام دومی هم شانس زیادی ندارد؟

هنوز 30 امتیاز باقی مانده و ما نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

گفت‌وگو: ناصر قراگزلو

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)