مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

در حالی که اکثر بازیکنان پرسپولیس مطالبات خود را دریافت کرده و پیش قسط دوم را از باشگاه گرفته‌اند، اشپیتیم آرفی هنوز موفق به دریافت قصد دوم خود از باشگاه پرسپولیس نشده است.

شنیده می‌شود تفاوت که بین ادعای بعضی از بازیکنان و قرارداد رسمی موجود در باشگاه وجود دارد. باعث شده تا کار حسابرسان در باشگاه پرسپولیس کمی به درازا بکشد.

برخي از بازيكنان پرسپوليس در اقدامي عجيب و قابل توجه خودشان خودشان را ممنوع‌المصاحبه كردند.
پس از اينكه محسن خليلي در اقدامي برخوردارنده به خبرنگاران اعلام كرد كه تنها با سايت رسمي باشگاه مصاحبه مي‌كند عادل كلاه‌كج قصد دارد تا قبل از ديدار با استقلال دست به مصاحبه نزند.

كاظميان: در ايران فقط در پرسپوليس بازي مي كنم در حال حاضر به بازگشت به ايران فكر نمي‌كنم واگر هم روزي به ليگ ايران برگردم گزينه من تيم پرسپوليس است

با حکم حبیب کاشانی محمد پنجعلی و نادر محمدخانی به اعضا شورای استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شدند.

 


مسئولین پرسپولیس به اعضای این تیم اعلام کردند که در صورت شکست پیکان مبلغ 400 هزار تومان پاداش خواهند گرفت.

تمرینات پرسپولیس قرار بود امروز در 2 نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شود اما تمرینات امروز بعدازظهر پرسپولیس که قرار بود ساعت 15 و 30 دقیقه برگزار شود لغو شد.

حبيب كاشاني به منظور ارائه گزارش درباره آخرين وضعيت پرسپوليس صبح امروز به مدت 120 دقيقه با علي سعيدلو ديدار و گفت‌وگو كرد.

فيلم بازي‌هاي اخير پيكان برابر استيل‌آذين و ابومسلم ديروز به باشگاه پرسپوليس رسيد و قرار است براي آناليز در اختيار علي دايي و همكارانش قرار بگيرد.

 


محسن خليلي براي اداي همان نذر يكي دوساله‌اش بعد از گلزني، ديروز صبح به مشهد رفت و ديشب هم به تهران برگشت تا به تمرين امروز پرسپوليس برسد.


غير از نوجوانان پرسپوليس كه 5-4 به نيروي زميني باختند همه تيم‌هاي باشگاه اين هفته را با پيروزي پشت‌سرگذاشتند. جدا از پيروزي يك –صفر سرخ‌ها برابر راه‌‌آهن، پرسپوليس «ب» با گل‌هاي مهدي نوبخش (دو گل) و مسعود خراساني تيم صنام را برد. جوانان باشگاه يك – صفر مقاومت فارس را شكست دادند و تيم نونهالان هم با همين نتيجه استيل‌آذين را برد.


بعد از استراحت يك روزه بازيكنان، تمرين پرسپوليس امروز و فردا در دو نوبت انجام مي‌شود و در دو روز آخر قبل از بازي با پيكان هم سرخ‌ها دو جلسه تمرين خواهند كرد؛ تمريني كه با برنامه جديد كادر فني قرار است از امروز بيشتر تاكتيكي باشد تا بدنسازي.


مبلغي كه اين هفته به پرسپوليسي‌هاي طلبكار پرداخت مي‌شود، چيزي بين 15 تا 20 ميليون تومان خواهد بود و باز هم بخشي از طلب بازيكنان مي‌ماند. مگر اينكه وعده كاشاني مبني بر دريافت پول اسپانسر، اين هفته عملي شود.


غير از محسن خليلي كه قرار است بابت عملكردش برابر ذوب‌آهن و راه‌آهن پاداش ويژه بگيرد، با نظر دايي، سه بازيكن ديگر پرسپوليس هم به عنوان بهترين‌هاي اين دو بازي به باشگاه معرفي خواهند شد.


بر خلاف آنچه شايعه كرده بودند، دنده مهدي شيري اثري از شكستگي را در خود ندارد و مصدوميت اين بازيكن آنطور كه عكس راديوگرافي‌اش نشان داده، گرفتگي در ناحيه قفسه‌سينه است.


مي گويند پرسپوليسي ها از توپ هاي آديداس موجود در تمرين‌ها ناراضي هستنند و شايد اين نارضايتي را به گوش علي دايي برسانند ( كه البته بعيد است اين مورد آخر به صورت جدي مطرح شود.) چندي پيش توپ هاي نايكي مورد استفاده در بازي هاي تحت نظارت AFC جاي خود را به توپ هاي آديداس مورد استفاده يوفا داد كه با ستاره هاي درشت در تمرين‌هاي پرسپوليس ديده مي شوند. مي گويند اين توپ ها را كريم باقري از آلمان به ايران آورده اما مهار اين توپ ها توسط گلرها و حتي ا
ستپ كردن آنها با پا براي ساير بازيكنان دشوار است.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)